snipp Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Hei. Jeg har en 316i compact. Også plutselig en dag så funket ikke tåkelysene mine forran lenger. Hva er det jeg må sjekke da? Må jeg bytte pærer eller sikringene? eller er det noe annet jeg burde sjekke? André Siter - BMW E36 316i Compact Member of BMW Car Club Norway Vestfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Virker ingen av de? Sjekk sikringene. Er sikringen hel (Om du er i tvil, mål motstanden i den med et mulitimeter, eller bare uansett bytt). Så sjekk om lyspærene er defekte. Om de er hele, sjekk ledningene som går til lyspærene etter brudd. Om allt er ok der, så er det mulig at selve bryteren er defekt, eller kanskje releèt. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snipp Skrevet November 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 ingen av de forran virker. Kan prøve å bare bytte sikringene. Siter - BMW E36 316i Compact Member of BMW Car Club Norway Vestfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wingswest Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Det er garantert ikke pærene siden begge er kaputt. Sikring, relee, e.l. er det sikkert. Siter BMW E46 M-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snipp Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Jeg fant det ut, var sikringen som hadde godt:D Siter - BMW E36 316i Compact Member of BMW Car Club Norway Vestfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Jeg fant det ut, var sikringen som hadde godt:D Hadde den det godt?:) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg