Gå til innhold

Varsellamper på Golf V

Ranger emnet


wooho

Anbefalte innlegg

I dag morges da jeg startet opp bilen lyste det en liten skiftnøkkel (husker ikke å ha sett denne før) rett ved siden av klokkedisplayet på dashordet på Golfen (Golf V) min, rett etterpå sluknet den samtidig som alle andre varsellampene.

 

Skal dette være slik, det med skiftnøkkelen? Kan hende at det er bare jeg som er lat og aldi fikk det med meg i de 4-5 månedene jeg har eid bilen!

 

Går ut ifra at alle varsellampene som er tilstede ved oppstart av motoren og slokner rett etterpå skal være OK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge instruksjonsboken indikerer skiftnøkkelen at det er 2500km til neste service på bilen. Men i service boken står det det at det er ved 57000 neste service skal utføres. Bilen har sålangt kjørt litt over 52000km! Hva skal jeg stole på? Eller er det likesågreit å bare bestille service nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge instruksjonsboken indikerer skiftnøkkelen at det er 2500km til neste service på bilen. Men i service boken står det det at det er ved 57000 neste service skal utføres. Bilen har sålangt kjørt litt over 52000km! Hva skal jeg stole på? Eller er det likesågreit å bare bestille service nå!

 

Du skal følge instruksen bilen gir deg. Dagens motorer er utsyrt me forskjellige aktorer som registrerer ditt kjøremønster,hvor ofte du belaster motor,oljekvalitet osv. Når den er inne på serv ice skriver en 30000km fram og 2 år fram i tid (går utifra du har QG1) men dette er det lengste bilen skal gå før den skal på service igjen, men den kan og varlse service etter kun ett år, avhengig av hvordan en belaster motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår