Gå til innhold

Dimmetriks/tilsvarende

Ranger emnet


Juristen

Anbefalte innlegg

  • Svar 182
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kan vell si du ikke vil, men tror du må gjøre noe..ofte sivilforsvaret ellerno.

 

men nå blir vell den infoen logga,så er igrunn ikke lurt å si alt mulig tror jeg?

 

egentlig så virka militæret ganske greit... Hadde egentlig litt lyst etter at jeg var på sesjon. Men så var det det øye...

Biler nå:

1990 740(FK,940 etc)

1973 144(bruksvogn)

1987 740 (bruksvogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slapp militæret etter 4 søknadder hvor to av dem inneholdt legeatest.. og MYE krangling. Men sånn er det jo når man har lappen på lastebil og militæret ser sitt snitt til å spare noen kroner på å ikke lære opp en jypling til å kjøre. Hadde dem sendt invitasjonen når de på min alder kom inn så hadde det vært mere attraktivt å dra inn, men ikke nå flere år etter. Jeg skulle inn en mandag, fredagen før fikk jeg beskjed om at jeg slapp.

 

En vandrehistorie i militæret er at det var en fyr som gikk rundt og sa "Hvor er den, hvor er den" hele tiden, så ble han tatt inn til de som ga han dimmepapirene, hvor han avslutter å si "Åja, DER er/var den"

 

En annen er en som hadde med seg meterstokk/målebånd. sa ikke et ord til noen første uka, gikk bare rundt og målte ting. Siste han gjorde før han dro var å måle porten når han gikk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen er en som hadde med seg meterstokk/målebånd. sa ikke et ord til noen første uka, gikk bare rundt og målte ting. Siste han gjorde før han dro var å måle porten når han gikk ut.

 

Den har jeg også hørt, med en liten twist.

 

Saken var at fyren gikk rundt å målet ALT han stå, og konkluderte med at dette "Stemmer ikke". Sånn gikk han i ei uke.. "stemmer ikke, stemmer ikke, stemmer ikke."

 

Og når han endelig fikk dimmepapirene, gikk han til porten, målte den og utbrøt "STEMMER!"

 

Kan umulig være sant, men morsomt lesestoff :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, den var god pasienten=P

Tipper jeg skal teste hvordan det er hvis de vil ha meg=P

Men så er jeg fysisk sett fucked av typen ødelagt i rygg,nakke,hofte,knær,ankeler og hæl, for ikke å snakke om de halvveis knuste leddene mine=P

Uansett liker jeg det ikke så går jeg å finner meg en psykolog og sier buhu i wanna die og setter meg på bussen hjem.

Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil

Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere jeg veit om som har sagt de føler seg deprimerte og har selvmordstanker... Hæren har ikke videre lyst til å ha dem i nærheten av skarpe våpen....

Ellers så har jeg ett par kompiser som røyka hasj rett før de skulle inn. (Vet det er ulovlig og greier.. men det var det de gjorde) De ble sendt rett hjem.. Ingen bøter eller annen styggedom som de ble trua med...

 

 

dette stemmer vell ikke helt...

 

er normal prosedyre at de representantene som er på innrykket til rekruttskolen anmelder de som blir tatt for slikt.

 

ytterst få tilfeller som ikke blir anmeldt og tatt videre. når jeg skulle inn ble det funnet spor av cannabis på den ene nøkkelen min, så jeg måtte levere hårprøve og urinprøve.

 

fikk fortsette etter å ha inngått div avtaler, og fikk dermed ingen bot/anmerkninger.

 

de 37 andre som ble tatt for lignende, ble sendt hjem med bot og urent rulleblad.

 

så narkotika for å slippe militæret anbefales ikke.

 

 

 

det som derimot hjelper er fra første dag å klage over knær. flere av de som jeg var sammen med som klaget over smerter i knærne, og de fikk slippe. er vist blitt nesten vanskelig å slippe pga av ryggen nå for tiden. menmen, jeg er ferdig så :D

 

mvh

stian

VW GOLF 1.8 gl 1989

(x)volvo 244dl 1979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg også hørt, med en liten twist.

 

Saken var at fyren gikk rundt å målet ALT han stå, og konkluderte med at dette "Stemmer ikke". Sånn gikk han i ei uke.. "stemmer ikke, stemmer ikke, stemmer ikke."

 

Og når han endelig fikk dimmepapirene, gikk han til porten, målte den og utbrøt "STEMMER!"

 

Kan umulig være sant, men morsomt lesestoff :P

 

 

denne har jeg også hørt, hørte den av min stefar som var inn for 30 år siden. så det er vell en av de hyggelige vandrehistoriene:)

VW GOLF 1.8 gl 1989

(x)volvo 244dl 1979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte om en herifra som prøvde seg med at han var homofil.. Men da ble han plasert i brakke sammen med 4-5 andre homser:D Smell.. Hold fast på såpa!

 

Hva med å prøve seg på at man er UTELUKKENDE hetrofil, og ikke TÅLER å være sammen med personer av samme kjønn over lengre tid? Hvis han fortsatt må inn ser jeg for meg meget hyggelig tjeneste...

__________________

2003 Audi A4 Avant

(x)1995 Mitsubishi Colt

(x)1978 Chevrolet G20 Beauville

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår