Gå til innhold

Dimmetriks/tilsvarende

Ranger emnet


Juristen

Anbefalte innlegg

  • Svar 182
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kjenner ikke til disse sakene jeg nevner, men har hørt om dem.

 

1: En kar ville ikke være inne i army'n så han latet som han konstant kjørte motorsykkel. Tenk dere en kar som løper bortover med armene forran seg som liksom holder på ett styre og lager brummelyder. Dette hold han på med konstant uansett hvor han skulle og til slutt ble han dimma. Han "kjørte" da ut til porten av leiren og utenfor porten stoppet han sykkelen, han latet som han gikk av en motorsykkel, og lagde lyder av en motorsykkel som stopper.

 

2: En som latet som han var døv og bare somlet rundt helt til noen tok tak i han og pekte hvor han skulle. Det endte med et møte hos kapteinen og der ble dimmepapirer skrevet. De skulle han ta med til legen for å få signert. I det han går ut av kontoret til kapteinen, så banker kapteinen på vinduet. Gjett hvem som snudde seg... Måtte nok pent nøtt bli gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere jeg veit om som har sagt de føler seg deprimerte og har selvmordstanker... Hæren har ikke videre lyst til å ha dem i nærheten av skarpe våpen....

Ellers så har jeg ett par kompiser som røyka hasj rett før de skulle inn. (Vet det er ulovlig og greier.. men det var det de gjorde) De ble sendt rett hjem.. Ingen bøter eller annen styggedom som de ble trua med...

1989 BMW E30 320i Touring

1984 BMW E30 320i (spiker)

2000 Suzuki Intuder 125ccm (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert en "klassisk historie", men var en som sa han var sengeveter. pissa i senga hver natt mens han var der i militæret. med vilje...

han blei sendt hjem med nattog og lugar. npr han sov var det en offiser som kom inn å sjekka om han pissa i senga i løpet av natta. neida.. han blei sendt tilbake igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert en "klassisk historie", men var en som sa han var sengeveter. pissa i senga hver natt mens han var der i militæret. med vilje...

han blei sendt hjem med nattog og lugar. npr han sov var det en offiser som kom inn å sjekka om han pissa i senga i løpet av natta. neida.. han blei sendt tilbake igjen

 

Har hørt denne før, bare at han overnattet på hotell!

Typisk vandre historie=p

_________________________________

VW Touran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stilte opp med krykker og et papir fra fysio`en som da lurte på om jeg ville være der eller ikke være der.. han skrev at jeg hadde noe feil med hypotella og noe annet shit.. aner ikke hva det var men han sa. under disse omstendighetene må du slippe...

 

jeg dukket opp kl 08.15 på luftforsvaret i stavanger.. gikk inn.. måtte skrive noe shit om hva som var galt også videre... gikk igjennom den narko greia.. la igjen sekken og førstemann inn til legen siden det så ut som jeg hadde det jævelig på krykker. fortalte da livshistorien min da om utallig med uflaks etter diverse sykkel, skihopp(drev med det før da) og ja annet uflaks.. og han begynte å lure litt på om jeg hadde hatt så ufattelig mange skader? joda det har jeg.. han lurte litt da.. tok en sjekk i legepapirene mine på en eller annen side de har.. og sa.. huff.. du burde ikkevære i militære.. redd for at vi må erstatte for skader du har ellr har hatt.. dra hjem.. 09.49 gikk jeg ut porten glad og fornøyd.. pils på kaia med krykker;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heldigvis forskånet fra dårlige dimmehistorier, men jeg har (dvs hadde) et befal i min avdeling som nektet å rette våpen mot et annet menneske. Iogforseg en nobel tanke, men da går man ikke hen og blir befal... Han hadde kommet seg helskinnet gjennom både førstegangstjeneste og befalsutdanning, men overlevde altså ikke møtet med selveste Reodor F. Pussig nok hadde ikke fyren noe som helst imot Forsvaret.

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fyr som sa han var livredd for våpen og turte ikke samme hva folka gjorde så rørte han ikke et eneste våpen de første ukene.

Når han først rørte et våpen ble han "livredd" og sprang avsted tilbake til brakka.

Første gangen han skøyt så sprang han til brakka og grein. så fikk han dimme. Men etter 1 uke så fant forsvaret ut at han var våpensmed :D

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan jeg står m.t.p. militærtjeneste.

 

Var på sesjon i januar i år, og legen sa, at siden jeg hadde feberkramper som barn, fikk jeg ingen vurdering.

 

Jeg måtte levere en fersk helse-erlæring, som skulle leveres innen 1mnd.

 

Nå er det snart desember, og jeg har naturligvis ikke levert noen helse-erklæring (vil ikke i forsvaret).

 

Men har ikke hørt noe fra de! :D

- 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D

- 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++

- 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan jeg står m.t.p. militærtjeneste.

 

Var på sesjon i januar i år, og legen sa, at siden jeg hadde feberkramper som barn, fikk jeg ingen vurdering.

 

Jeg måtte levere en fersk helse-erlæring, som skulle leveres innen 1mnd.

 

Nå er det snart desember, og jeg har naturligvis ikke levert noen helse-erklæring (vil ikke i forsvaret).

 

Men har ikke hørt noe fra de! :D

 

Vil du ha en purring?

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa at jeg har opplevd at beste kameraten ble drept foran øya på meg. At jeg så moren bli voldtatt i krigen. Og at jeg ikke ønsker å være i nærheten av militære eller lignende.

 

Det her er selvsagt tull, har hørt at jeg var vitne til at folk ble mørbanket og skjøtet, men jeg husker takk og lov ikke noe. Dette var forøvrig krigen i Bosnia 1992.

 

De sa: "En med din bakgrunn skal selvsagt få slippe militær tjeneste."

 

Fikk en lapp hvor det stå at jeg var fratatt militær tjeneste i fred som vel i krig. Elns.

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår