Gå til innhold

Dimmetriks/tilsvarende

Ranger emnet


Juristen

Anbefalte innlegg

Forsvaret har ca 16000 ansatte. Over 10000 av disse er militære. Jeg velger å tro at du ikke har vært borti mange nok av disse til å ha en kvalifisert mening...

 

veel..man får ett helhetsinntrykk äv forsvaret når man er inne ett år da og det var stort sett MYE rart! OG man hører fra andre som har vært inne... selvsagt er mange kjernekarer... men opplegget er så fult av piss og tungvinte løsninger... lættis... jeg kommer aldri til å ha no respekt for de folka der...og det forsto de vel på meg også...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 182
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

veel..man får ett helhetsinntrykk äv forsvaret når man er inne ett år da og det var stort sett MYE rart! OG man hører fra andre som har vært inne... selvsagt er mange kjernekarer... men opplegget er så fult av piss og tungvinte løsninger... lættis... jeg kommer aldri til å ha no respekt for de folka der...og det forsto de vel på meg også...

 

Det var førsteinntrykket mitt også, da jeg var inne som vernepliktig soldat.

 

Men, for at noe om er så stort, har så mange ansatte, soldater osv. skal fungere, må ting drives på felles metoder, og da blir det ofte litt tungvindt.

 

Det er viktig med gjennsidig respekt mellom befal - soldat, soldat - befal, befal - befal og soldat - soldat... Det er ofte at mangler i forsvaret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veel..man får ett helhetsinntrykk äv forsvaret når man er inne ett år da og det var stort sett MYE rart! OG man hører fra andre som har vært inne... selvsagt er mange kjernekarer... men opplegget er så fult av piss og tungvinte løsninger... lættis... jeg kommer aldri til å ha no respekt for de folka der...og det forsto de vel på meg også...

 

Du har ikke vurdert om det er deg det er noe galt med?

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dimma i sommer, var ett år i Bardufoss, css bataljonen. Hadde det drit artig og møtte masse kule folk!

 

Ja, MYE i forsvaret er tungvindt og teit! Men jeg fikk drive med noe jeg synes er gøy og fikk førerkort og kurs for ganske mye penger :)

 

Det er som man sier; Det er hva man gjør det til selv :)

Volvo <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du avviklet førstegangstjenesten din før du begynte på utdannelse, hadde du ikke tapt penger... Ser du er 21 nå, 19 er vel da man blir kalt inn, hvis ikke de har ventet med å kalle deg inn da.

 

Hadde jobbet 6mnd i læra før jeg var på sesjon,Sa jeg gikk i læra.Da sa de at de ikke skulle kalle meg inn før jeg var ferdig

1988 Volvo 240 GLE

1987 Hydrolift t-17

Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

au:p hørtes smådigg ut..

 

Forsen er noe jeg ikke har spesielt til overs for.

Greit for de som vil være der, de skal få lov.

Men å tvinge oss som er ute i arbeidslivet, og som heller vil tjene noen kroner istedenfor å kaste bort et år på slo og skogturer det er jo høl i huet. På den lille uka jeg brukte på å komme meg hjem, så jeg opptil flere tilfeller av folk som faktisk ville være der, men som ble sendt hjem pga. at de hadde hatt noen få migrenetilfeller tidligere i livet osv. Hvorfor ikke heller bruke litt tid på å følge opp disse, og heller gi dem noen plikter innad i leir, istedenfor å sende opp en haug med umotiverte løker?

- Volkswagen golf 1993 1.8GT

X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har brukt dop dagen før du skal på innkalling, finner dem ut av det via urinprøve.. Du blir da kasta ut fra forsen, men får på rullebladet ellernoe at du ble tatt for dop..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår