Audisb4 Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 på jakt etter motor no.Men står ikke motor og gir lengre bak på en s2 coupe? må vel bygge om fronten til b4 ellers så kommer vel motoren til og stange i fronten.batteriet må vel vekk for og få plass. Og motorfestene på en s2 er jo mer vinklet ser det ut som.er det egentli BOLT ON med disse motorene:P? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 [offtopic] får du godkjent dette ? [/offtopic] Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 mener at disse skal være bolt on ja. men hvor mye av delene som trengs for å få alt til å passe er et helt annet spørsmål. hvilken bil har du selv? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Han har en Audi 90 1990 TYP89 2.3E.. ikke skyt meg om jeg bommet på noe.. :P Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audisb4 Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Han har en Audi 90 1990 TYP89 2.3E.. ikke skyt meg om jeg bommet på noe.. :P hehe right on the money der;):jerkoff: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audisb4 Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 [offtopic] får du godkjent dette ? [/offtopic] i utgangspunktet ikke på en b3 men vet det er flere som har fått godkjent b4 som s2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Batteriet må bak, men du trenger ikke B4 front. Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 på jakt etter motor no.Men står ikke motor og gir lengre bak på en s2 coupe? må vel bygge om fronten til b4 ellers så kommer vel motoren til og stange i fronten.batteriet må vel vekk for og få plass. Og motorfestene på en s2 er jo mer vinklet ser det ut som.er det egentli BOLT ON med disse motorene:P? Bolt on, alt av innfestning på 5-sylindret er likt, både hva motorfester og girkasse angår. Du bør dog ha en annen fanger for å få plass til IC.. Du må ikke flytte batteriet heller, men det blir trangt om du ikke skal gjøre det. Eksosen på en turbomotor har en tedens til å bli varm og, og den går akkurat under batteriet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg