Magnum_pi Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 "US3 - Cantaloop"", ikke en sang som får deg til å kjøre spesielt fort,men finfin å ha i bilen.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 som nevnt lenger opp All Inital D musikken, superstressa eurodance eier å kjøre fort med.. Det er ikkenoe som å legge inn en full cd med Initial D - D-Non-Stop-Mega-Mix [Whole CD].mp3 74 minutters megamix, også gi full pedal! mange ganger jeg har kjørt omveier hjem fra jobb bare for å kunne gasse mer til denne sjefs musikken :D :D :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Testarosa er jo en vinner! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by Pioneer Golf en klar favoritt er jo Nightwish - wishmaster og malte x takk for å ha fått meg avhengi av Wishmaster!!:) Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by Pudding som nevnt lenger opp All Inital D musikken, superstressa eurodance eier å kjøre fort med.. Det er ikkenoe som å legge inn en full cd med Initial D - D-Non-Stop-Mega-Mix [Whole CD].mp3 74 minutters megamix, også gi full pedal! mange ganger jeg har kjørt omveier hjem fra jobb bare for å kunne gasse mer til denne sjefs musikken :D :D :D Hahah, konge. Musikken til Initial D er rett og slett genial. Etter helga, så har jeg enda en låt som passer te å kjøre rundt og dytte pedal til, og det er Lisa Miskovsky - Driving one of your cars. Takk til NRK for den :) Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Dallas Superstars - Fast Driving <-- konge låt Bryan Adams - summer of 69 <-- som en annen sa, klassiker Master Blaster - Hypnotic Tango <-- også kjent som "200sx sangen" J&R Project - Keep it up <-- trenger jeg si noe? Dette er sanger som får adrenalinet til å "rushe" litt :D Cruising/Langkjøring er det digg å høre på hele cd'er som det ikke er stopp i. Feks: Dj Jurgen, Goliath osv osv.. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by Bauer Cruising/Langkjøring er det digg å høre på hele cd'er som det ikke er stopp i. Feks: Dj Jurgen, Goliath osv osv.. Har du prøvd "livesets"? Hvis ikke, så bør du sjekke det ut. DET er genialt, det. Send PM hvis du vil ha mer info. Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty^Dog Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Groove Coverage - Hit me (club mix) !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Morgenandakten på p1, den blir jeg helt vill av føler meg helt udødlig og sånn.;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapp Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Originally posted by Bauer Dallas Superstars - Fast Driving <-- konge låt Bryan Adams - summer of 69 <-- som en annen sa, klassiker Master Blaster - Hypnotic Tango <-- også kjent som "200sx sangen" J&R Project - Keep it up <-- trenger jeg si noe? Dette er sanger som får adrenalinet til å "rushe" litt :D Cruising/Langkjøring er det digg å høre på hele cd'er som det ikke er stopp i. Feks: Dj Jurgen, Goliath osv osv.. 200sx sangen? hva mener du med det? Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Originally posted by znapp 200sx sangen? hva mener du med det? Den har gått masse i bilen min:D Men aldri hørt det uttrykket uhhmmwhat? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 :D Initial D - Sara - Burning Up For You Initial D - Delta Queens - Dance Around The World Initial D - Night Fever * Initial D - Jirenma - Every Little Thing Initial D - Galla - Kimi ga Iru Initial D - Galla - Kiseki no Hana Initial D - If You Wanna Stay Initial D - Make my day * Initial D - Back On The Rocks * Initial D - Blazing Beat * Initial D - Break in to the Night * Initial D - Vicky Vale - Dancing * Initial D - Don't Stop the Music Initial D - Everybody's Warming Initial D - Move - Around the World (First Stage Opening) Initial D - Move - Gamble Rumble * Initial D - Get Me Power * Initial D - Nathalie - Heartbeat * Initial D - Dave Simon - I Need Your Love * Initial D - Impact Blue Initial D - Priscilla - Love is in Danger Initial D - No One Sleeps in Tokyo ************** Initial D - Move - Rage your dream * Initial D - Max Coveri - Running In The 90's Initial D - Spark In The Dark Initial D - Spiders from Mars - Fly Me to the Moon & Back * Initial D - Speedman - Speed Lover * Initial D - Michael Beat - Kiss me Goodbye Initial D - Mako & Sayuki - Wings Of Fire * Initial D - Hamasaki Ayumi - You (Aggressive Mix) Initial D - Mega NRG Man - Burning Desire * Initial D - Dave Rodgers - 100 * Initial D - Valentina - I Love You Like You Are Initial D - Derreck Simons - Make My Day Initial D - Mickey B - Take My Soul Initial D - Queen of Times - Ever and Ever Initial D - Marko Polo - Speedy Speed Boy * Initial D - Sopbie - Don't You Forget About My Love Initial D - Wain L - Goodbye Yellow Brick Road ********** Initial D - Derreck Simons - Station to Station * Initial D - Robert Patton - Big In Japan * Initial D - Mega NRG Man - Burning Desire (New Gen. Remix) Initial D - Dr. Love ft. D.es - Max Power * Initial D - Dave Mc Loud - Mikado * Initial D - Go Godzilla * Initial D - Mako & Sayuki - Futari No Daybreak Initial D - Rage Your Dream * Initial D - Tomokazu Seki & Takehito Koyasu - Kiseki no Hana Initial D - Go Go Girls - One Night in Arabia Initial D - Dave Rodgers - Space Boy * Initial D - Tekichi E (Instrumental) Initial D - kessenmae (Instrumental) Initial D - Dream - Night Of Fire (English Vocal) * (Låter merket med "*" er spesielt gode) EDIT: Selv sangene uten "*" er perverst gode, alle ligger ei mil over nivået man finner hos f. eks. NRKmp3. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Judas Priest - Living after midnight Feel Good Productions - The Feel Good Vibe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Initial D - No One Sleeps in Tokyo ************** Den er knallfet! komplett umulig å kjøre rolig til! Glem heller ikke: Francis Cooper - Turbo Night (noe Initial D greier) har ikke helt skjønt alt dette med Initial D, men morsom musikk:) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Originally posted by Bauer Master Blaster - Hypnotic Tango <-- også kjent som "200sx sangen" J&R Project - Keep it up <-- trenger jeg si noe? [/b] Du har så jævli rett du :D:D:D Og nummer 6. på cd'en du låner av meg.. Får jeg den tilbake snart ell ???? Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg