blikseth Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 hva er det folk på forumet her bruker til å trekke bil tralla med?? får lappen til sommern å da hadde det vært kjekt å hatt en bil som kunne dra ei bil tralla så slipper jeg å være av hengig av fattern å lastebilen vær gang jeg skal på løp.. noen som har noen rimelige forslag?? Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 omega B. leik til krampa tar deg pluss at du kan trekke med den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 sitter og tenker på samme sak..har litt lyst og kjøpe meg en arbeidsbil/trekk bil for bilcross.. tenker på noe ala toyota hiace turbodiesel 4wd eller noe i den durn.. evnt bmw 5 serie turbo diesel Edit : Hiace :P Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LRD-Bakke Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 har den nye isuzu d-max nå, den er helt grom å trekke med hvertfall:) Men jeg bruker, og anbefaler kassebil, det er så kjekt å bare kunne stable med seg verktøy,dekk,deler osv osv. Få inn litt verktøyreoler så blir det veldig bra. Jeg synes hvertfall kassebiler er med anvendelig enn pickuper når det gjelder motorsport. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobben1222 Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 vi bruker buss:) Siter bmw 528i (bilcross)borte på bud. Toyota Starlett (bilcross) borte på bud. Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud. Opel Calibra 2l 16v (bilcross). Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 buss jeg også, men får vel ikke kjørt buss når du er 18? også er jo prisen en god del dyrere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 buss jeg også, men får vel ikke kjørt buss når du er 18? også er jo prisen en god del dyrere du tjener faktisk på å ha buss... spessielt viss man reiser til flere steder der det er løp, slipper jo campinghytte osv.. å en buss bruker rundt 2 liter mila. varierer litt. å er sikkert flere med i bussen som legger i diesel penger ol. men klart..dyrt og kjøpe / innrede en buss på ordentlig vis. Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 jaa, men er man en person er det jo genialt med en transporter/hiace osv, man har delene inni bilen på vei til løp, legger alt ute eller inni bilcrosser'n på natta og legger inn madrass baki. det er jo det mest geniale, og de bilene er jo som regel sterke nok til å trekke med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Kjører Hiace som er helt ok til dette bruk. Hadde tidligere en 1998 mod Turbo diesel, men har nå en nyere modell med D4D motor og det er merkbar stor forskjell som trekkbil. Det som er greit med en slik bil er at du får med deg mye som ellers ville vært problem samt at du kan ligge i bilen. Minuset er alt skrotet som blir liggende mellom løpene slik at det som en gang var en varebil har nå blitt et rullende lager... Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 når jeg må dra bilen sjøl så blir det med min omega b v6, helt sykt go bil, både til vanlig og til å dra med, merker ikke at jeg har med hengeren en gang, hehe Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 var vel ikke røyk i gardermoen på frontmester møtet ole? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet November 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 når jeg må dra bilen sjøl så blir det med min omega b v6, helt sykt go bil, både til vanlig og til å dra med, merker ikke at jeg har med hengeren en gang, hehe har sett på v6ern sjøl.. mye kan man dra med den a?? er det 2.5 eller åssen motor har du i din?? Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 trur 2,5 er diesel og 2,6'n er bensin.. det er bil som trekker ass.. 2liter 16v'n trekker den også men ikke i nærheten av 2,5/2,6 vil jeg tru Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Noe dere også må tenke på er hva dere har lov til å trekke. Får vel max lov til å kjøre bil og henger med samlet tillate totalvekt på 3500kg om du kjører opp nå. Å da er de ikke så stor bil og henger du skal ha faktisk. Så ta med lappen for henger også, det kan være billig forsikring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 jaja.. har alerede tatt last sikkrings kurs så er i gang med å ta lappen på henger også.. Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg