Gå til innhold

Bolln`s Corrado!

Ranger emnet


Bolln

Anbefalte innlegg

  • Svar 462
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tokk å testa kor mykje g-laderern lada i går. Det viste 0,7-0,8.

Er det normalt? motoren er helt orginal. Det var på 6000rpm.

 

Rundt 0,6-0,8 finner jeg helt normalt.

 

Hvor på Sula er det du bor forresten? ;) Kanskje jeg får se mer til denne på veien da fremover.

 

Gratulerer med en fin Corrado ;)

Endret av Hysteria

“A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.”

- 00" Audi A4 1,8tq avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Møller skaffer nok speedometer wire.

Delenr: 535 957 803.

Regner med at dette er til g60, den til 16v er 1360mm, den jeg ga det delenr til er på 1100mm. Gi de på møller delenummeret så finner de sikkert ut om 1100mm er riktig til g60.

Ang ladetrykk på g-laderen så lader den 0,65 bar orginalt.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et spørsmål. El.speile mitt fungerer ikkje. dårlig kontakt en plass? sikring som har gått? vist der finst........

 

Å en ting til synst gira er litt rottete. Har litt problem med å finne 2 gir av å til. Synst ei leste en tråd her, om at det mangla en ring nedi der girspaken er eller ka? At det var grunnen til at gira var litt rottete å finne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også være faresignaler på at den ene overføringswiren er dårlig. Jeg kjøpte min rado med akkurat samme feil som du snakker om over her, måtte dra spaken ned til det butta, så til høyre og ned igjen for å få den i andre, og ikke så lenge etterpå røk overføringa. Just my 0,02c.

- VW Corrado G60 -89

x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår