turbokano Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 noen som vet om det er noe gjenganger at seteryggen tar kvelden på disse? fikk det som eneste feil på eu her om dagen,er det noen stag som har røket inni som kanskje lar seg sveise på? ryggen er helt lealaus+den er slarkete ned i hengsla som fester den med bunndelen. knaskje enklest å prøve å få tak i nytt sete? Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Høres ut som om du trenger nytt sete ja:P Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Kjøp deg ett bøttesete og nyt følelsen av å endelig slippe å bli slengt rundt inne i bilen........ Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaT Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 min var også gåen...den hadde knekt ved vippe spaken. fikk sveisa den igjenn.. og et år senere knakk den ett annet sted og de vaierne til å vippe opp sete med hadde også røki..møkk.. satte inn ett sete fra en golf 3 2dørs som en jeg kjenner hadde liggende... Siter 1989 Audi Coupe 2.3E 1990 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 flere av disse som ryker ja. må da gå an å forsterke disse med noe? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet November 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Kjøp deg ett bøttesete og nyt følelsen av å endelig slippe å bli slengt rundt inne i bilen........ neida,merker ikke noe til det når jeg sitter i setet og det blir presset bakover,sportsetene er konge å sitte i synes jeg! får hive det ut en dag å prøve å få sveisa sammen noe,gror jo ikke på trær disse setene og greit å ha i orden før salg. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Dette er standard på disse bilene, sedan også.... Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 lage en brakett på 15 cm og poppe fast. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 gikk amokk med sveisen i dag og å er sitter det fast,var ikke bare knekt på en plass,men 5!! Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gothiatek Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 standar ja. har sveiset min jeg også.må nok gjør den en gang til før EU-kontrollen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
20VQuattro Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 noen som vet om det er noe gjenganger at seteryggen tar kvelden på disse?fikk det som eneste feil på eu her om dagen,er det noen stag som har røket inni som kanskje lar seg sveise på? ryggen er helt lealaus+den er slarkete ned i hengsla som fester den med bunndelen. knaskje enklest å prøve å få tak i nytt sete? skjedde på min å for ikke så lenge siden, bare tok av skinn trekket å sveiste att det som var problemet hadde knekt der på vippe greia min da, å noen stand til bare sveiste det poå igjen å fikk godkjent det;d Siter Verden er farlig ingen har overlevd enda! Lev Livet Kjør Audi! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kicke Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Hvordan tar mann ut setet på en audi 80 b3? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg