Fighter Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Ville definitivt bare dreid ned b23 stemplene om du ikke skal ha mer enn ca 200 hk da. Siter Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Ah.. Ja, blir vel mest sannsynlig til at jeg dreier ned b23stemplene.. Går det å sette inn b230E råder å stempler i b230K motoren? Uten å bytte veiv osv? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 ja det passer. men ikke med 631 topp Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet November 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 100% sikker på at det passer altså? Muligheten er stor for at jeg kommer til ågjøre det, om delene passer. Kommer ikke til å bruke 631toppen nei. Blir nok 530 eller 398 i første omgang. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fighter Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Rådene fra E-motoren er helt rævva. Siter Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.