Tor Magne Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Lurer på kass slangar som skal kor, går 2 slangar fra wastegate, den eine går te bleed ventilen å den andre lure eg på kor skal??? På bleed ventilen(Turbotrykk regulerings ventil) e d 3 niplar, ein som går til wastegate, ein te fri luft, og siste til turbo, skal den eg ikkje vett kor ska fra wastegate koblast i samen me den fra bleed ventilen og te turboen me ett T stykke? HJELP Siter Bånn gass!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Magne Skrevet November 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 så mye hjelp å få! Siter Bånn gass!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Sikkert noen som hadde svart om du hadde skrevet på norsk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Magne Skrevet November 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 skrive norsk eg, så vett ikkje kim så ikkje kan norsk! Siter Bånn gass!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Kim kan norsk?? :) Bokmål hjelper også.. Så kan hele landet hjelpe til! Bilder er også gull.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 faen so e vanskeli me å fårstå ka han skriv, lær dåkke norsk før dåkke kommentera sei no berre eg, me litt god vilje fårstår dåkke det lett! Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Jeg forstår veldig godt hva han skriver,for jeg har bodd to år i Haugesund. :) Og neida det var ikke såå vanskelig å forstå. Men ikke alle skjønner dialekt like godt,og derfor så er det veldig greit at alle bruker BOKMÅL som er pensum ved landets alle skoler og som alle her inne forstår!! Bilder er også greit i tillegg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Snakker sjøl dialekt, temmelig bredt også, men å skrive norsk = Bokmål. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Tenkte jeg sku kommentere dialekta og, men lot være:p Vet nynorsk etter reglene er like norsk som bokmål, men.. Di vakumslangene.. Wastegaten skal vel opprinnelig styres etter vakumet i innsuget(før gass spjeld), eventuelt via takteventiler/eget vakumsystem..Så en slange må vel dit? Correct me if im wrong Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jamhead Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 skal den eg ikkje vett kor ska fra wastegate koblast i samen me den fra bleed ventilen og te turboen me ett T stykke? Knge setning,, eg e fra Haugesund å forstår itje beret av detta!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Magne Skrevet November 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 e faen kje uten grunn heller jamhead, du skrive jo så ein aen fjortiss, å du har ingen peiling! Siter Bånn gass!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 d hadd vørri kjempefint me nån bilda om du koinna ha fiksa? bilda hjølpi aill vess du skjønni Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas` Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Tullingar! Siter 90 Vw Golf 2 1.6 4-dørs X-87' Mazda 929 2.2 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Magne Skrevet November 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 ER heilt lik turbo SOM dette..... Men Jeg trur alle slangene står rett, men lure på om staget henger, for fult lade trykk har eg, og ikkje sjønner jeg hvorfor. Kanskje for jeg skriver så pengt:titties: :titties: Siter Bånn gass!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Magne Skrevet November 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 http://app.vendio.com/imgserver/img/imageTemplate.html?img=http%3A%2F%2Fimages.andale.com%2Ff2%2F104%2F107%2F24391401%2F1149495057568_DSC00737.JPG Siter Bånn gass!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg