zckumling Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 skal på huggern nå til uka for å hente meg en jetta-front.. Hva skal jeg skru løs fra Jetta'n ? Jeg vet jeg skal ha lykter og grill.. hvilken ramme er det jeg skal ha ? med andre ord.. rams opp alt jeg trenger Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 En Golf / Jetta front består av en frontseksjon (ramma du skrur fast lyktene i og fester grillen i), lykter, grill, evt grillister. Så du trenger en frontseksjon, lykter, grill, grillister. Om du skal ha jetta front og ikke ha Old School Golf. Kjøp deg en emblemfri jetta grill eller en 88-91 jetta grill. De er mye penere enn den gamle med mange riller. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 wtf? teip?? så harry :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Åssen er det med corrado front? Eller passer den på golf3 bare? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Rieger selger Corrado fronter, eller såkalte "Competition grille"... ser utrolig snasent ut på enkelte Golf'er. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Til golf2? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 http://www.streetdesign.no/?go=styling&gr=23&kat=69&typ=4 til golf 2 Koster mere enn det smaker da. ihvertfall på den siden Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Holy... 3999,- for lampene og 2460,- for grillen? Altså rundt 6500,- for alt? Dyre saker... Sheriff, ja, til Golf 2 og Golf 1 hvertfall: http://www.riegertuning.de/en/Modelshow/Volkswagen/Golf_I_II/RE261.pdf Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by Jonte En Golf / Jetta front består av en frontseksjon (ramma du skrur fast lyktene i og fester grillen i), lykter, grill, evt grillister. Så du trenger en frontseksjon, lykter, grill, grillister. Om du skal ha jetta front og ikke ha Old School Golf. Kjøp deg en emblemfri jetta grill eller en 88-91 jetta grill. De er mye penere enn den gamle med mange riller. Heeey... Gamlebilen min jo..:D :cool: Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 en ting er iafall sikkert...corrado front er dyrt..men fytti og snasent det er...mye kulere enn jetta og ralley front spør dere meg... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Rallye-front er helt klart penest... både på Jetta og Golf. Rallye-skjermer... Huttetu.. stygge greier! :cool: Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Rallye front er jo heller ikke billig da... Liker nå den best jeg.... ;) Heerlige lykter.... :) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Hva slags jetta front var det er a .. Drit feit da ,, sett mange jetta fronter , men de har mye større lykter , har sett 90 mod front også , men syntes de lyktene er mye større .. Kanskje det bare er bildet ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by lars-frr Hva slags jetta front var det er a .. Drit feit da ,, sett mange jetta fronter , men de har mye større lykter , har sett 90 mod front også , men syntes de lyktene er mye større .. Kanskje det bare er bildet ?? Vanlig Jetta front med emblemfrigrill og grillist oppe og nede. Er vel grillista oppe som gjør at lyktene ser mindre ut.. Om du ikke tenker på den forbanna teipen han har teipa på lykta da. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Solgte nettopp en sånn grill... Det er en emblemfri med 3 riller, bare 2 som vises når en har list oppe..... Har en komplett Jetta front til salgs enda............ Med lik grill bare med emblem...... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg