cozmos Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Har seg slik at det kommer vann i bilen min, ganske mye vann faktisk. Det ligger på førersiden både framme og bak på gulvet, ingenting på passasjerside. Har litt rust i rundt vinduet nede i kanten på førersiden, men nekter og tro at slike mengder kan komme seg inn gjennom der. Noen som har forslag på hvor alt dette vannet kan ta veien inn? Matten er kun våt på gulvet, ikke opp etter sidene verken framme eller bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Har seg slik at det kommer vann i bilen min, ganske mye vann faktisk. Det ligger på førersiden både framme og bak på gulvet, ingenting på passasjerside. Har litt rust i rundt vinduet nede i kanten på førersiden, men nekter og tro at slike mengder kan komme seg inn gjennom der. Noen som har forslag på hvor alt dette vannet kan ta veien inn? Matten er kun våt på gulvet, ikke opp etter sidene verken framme eller bak. Om du har soltak ville jeg sjekke om det er noe tette dreneringer der.. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Samma vil jeg også tippe på! Om du har soltak så har du sikkert slike drenerings slanger som går ned langs A/b stolpa og ned til gulvet så til bakken. i såfall kan du også leite frem etter hull i kanaler/torpedovegg. der kan det renne inn MYE! om du kjører mens det regner Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Sjekk også at plastikk på innsiden av dørene er på plass, og intakt. Kom vann inn på passasjersiden min. Da var det på grunn av at plasten var revet av nederst. Om du har byttet høyttalerne i dørene, kan også dette være årsaken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Kjenner en som hadde samme problemet i en Astra ( Opel kvalitet ) og der lakk alle skjøtene i gulvet.. Han hadde badebasseng. Dyrt også.. Helt nytt ledningsnett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cozmos Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 har ikke soltak, men jeg hadde innbrudd i bilen for et års tid tilbake (ca), og da knuste de ruten på førersiden.. jeg syntes ruten som er montert i virker mindre (smalere) enn den som var der fra før. kan dette ha noe med saken og gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildS Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Prøv å dytt litt i ruta fra insiden og se om den har løsnet i liminga rundt kanten. Det var tilfelle med min opel tigra, sleit vilt med å finne ut hvor vannet kom fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cozmos Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 hvilken kant snakker du om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildS Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 kanten mellom ruten og a-stolpen (karrosseriet) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paalbetten Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Hadde samme problemet for 1 uke siden Ta ut noen av pluggene som er på undersiden av bilen (var det på tigraen min, så det er sikkert på din å) så vannet renner ut, så tar du ut setet og river opp teppet litt.. så heller du vann over bilen og finner fort ut hvor det kommer ifra Jeg hadde ett lite hull i pakningen rundt døra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Det er vann og ikke kjølevæske? Om det er kjølevæske kan det være lekkasje i registeret til varmeapparatet... Har hatt det problemet selv i alle fall. Merker det ved at det lukter kjølevæske inni bilen, og at det dugger når en bruker varmevifta... Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg