Lars N Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Har en ZX med hovedlanper som bruker H1 på 55watt. Denne har fryktelig dårlig lys, er det noen som har noen ideer til å forbedre dette. Ser man også får tak i 100watts pærer er dette noe man kunne satt inn eller blir det for høy temperatur for reflektorene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citroën racer Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Brukte 100w pærer på min forrige zx og det funka bra. Sikkert ikke bra for reflektorene på lang sikt, meeeen skit samma:D Noe annet man kan gjøre er å koble inn ett rele hvis min har mistanke om for stor motstand i kretsen(les ledninger o.l.). Da bruker man de gamle ledningene ut til pæra som styrestrøm til releet også legger man opp nye konstant+ ledninger fra batteriet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars N Skrevet November 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Merket du stor forskjell på lyset? Brukte du det på fjern eller begge deler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citroën racer Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Jeg brukte det på nærlyset. Merka stooor forskjell. Pærene jeg brukte var xenonlook eller no=p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars N Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Takker, oppgraderte du noe på ledningnettet? Regnet litt på det og det skulle gå med samme sikring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citroën racer Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Gjorde ikke noe med ledningsnettet nei. Gikk fint det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
306GTI-6 Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Biltema og cdcardic o.s.v selger plug and play ledningsnett som er bedre enn å sette inn 100w pærer, da brenne reflektoren opp og lampene må byttes.. vis en måler med ett voltmeter på lampa viser det nok ca 11V og med ett slikt ledningsnett kommer du opp på 13.5 eller hva din lade spenning ligger på ;) og det er mer effekt i dette enn å belaste ett ledningsnett som sliter ennå mer, logisk ikke sant. Siter Leder peugeot-sport-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg