Gå til innhold

Handle med svenskene?

Ranger emnet


holstad

Anbefalte innlegg

Har handla litt fra en privatperson i sverige som har masse snæks til 200 å da har jeg bare overført penger via nettbanken å bedt om kviterings oblat så jeg har bevis på at det har skjedd en betaling å hva den evt har kjøpt.. Bare så enn har noe å vise for vist det blir noe tull..

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handla litt fra en privatperson i sverige som har masse snæks til 200 å da har jeg bare overført penger via nettbanken å bedt om kviterings oblat så jeg har bevis på at det har skjedd en betaling å hva den evt har kjøpt.. Bare så enn har noe å vise for vist det blir noe tull..

 

Har du bestilt IC og kjøler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, Tar dere kontakt via tlf eller bare via mail. ( er livredd for at jeg ikke sjønner noe) Må man være medlem av tpc for å ta kontakt med selgere der? Er dere isåfall støtte medlem eller fullt medlem?

 

Jeg er bare støttemedlem, og pleier å kontakte de på PM. Skriftspråket er jo nesten likt, så det burde ikke være problemer for deg å gjøre en handel der. Svenskene er ikke vanskelig å forstå så lenge de ikke kommer fra Skåne eller der omkring...:drunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bestilt IC og kjøler?

 

Nej har ikke fått gjort det enda.. Har gått opp med 25,- i timen nå så det er nok ikke lenge til jeg får kjøpt det da;) Men trur heller jeg kjøper Radden fra han på eBay også kjøper jeg IC'b fra bsbildeler.

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg reiser alltid over, mye greiere å handle når man møter folk ansikt til ansikt. bare gode erfaringer, har fått en fast som får tak i det jeg skal ha, så han stoler jeg på mht betaling og sending til charlottenberg postkontor (poste restante)

ellers er det jo ikke noe problem å henge på en god henger, ha med en kjørbar kompis og ta en 100-120 mils kjøretur!

 

er det langt nedover så er det jo en ide å få de til å sende det til et passende postkontor langs grensa.

biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88)

biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handla en del fra TPC folk. Har gått greit hver gang untatt en da jeg betalte for ei elvifte til 940 og fikk noe *hempulat* saab greier... En jeg kjenner fikk vel murstein en gang tror jeg men det skjer svært sjelden.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår