vw_golf2 Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 hei! er det noen som vet om det ligger originale ledninger til tåkelys foran på vw vento?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Heisann. Jeg monterte tåkelys på min vento i sommer, og der var det lagt opp ledning til tåkelys. For å finne ut om din vento har dette må du sjekke lysbryteren din. Hvis den kan dras ut 2 hakk så skal det være lagt opp ledning (en grå/gul ledning som er koblet til den svarte boksen rett bak/under panserlåsen.) Hvis lysbryteren din kun kan dras ut et hakk, blir det mer arbeid og du må trekke ledningen helt inn gjennom torpedoveggen. Hvis du itillegg ønsker å betjene tåkelysene vha den orginale lysbryteren så må du faktsik bytte hele lysbryteren. Bare lysbryteren koster visstnok 1250kr hos møller. Vet ikke hvor bra forklart dette var, men bare spør om det skulle være noe:) Mvh Erik Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixxl Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Heisann. Jeg monterte tåkelys på min vento i sommer, og der var det lagt opp ledning til tåkelys. For å finne ut om din vento har dette må du sjekke lysbryteren din. Hvis den kan dras ut 2 hakk så skal det være lagt opp ledning (en grå/gul ledning som er koblet til den svarte boksen rett bak/under panserlåsen.) Hvis lysbryteren din kun kan dras ut et hakk, blir det mer arbeid og du må trekke ledningen helt inn gjennom torpedoveggen. Hvis du itillegg ønsker å betjene tåkelysene vha den orginale lysbryteren så må du faktsik bytte hele lysbryteren. Bare lysbryteren koster visstnok 1250kr hos møller. Vet ikke hvor bra forklart dette var, men bare spør om det skulle være noe:) Mvh Erik Den grå gule ledningen var på min å den hadde ikke orginalbryter for tåkelys. Siter - 98 Audi a6 2,5tdi - 82 Vw Golf 1 Weber x 96 Vw vento x 99 TT x 00 Seat Leon x 02 Seat Leon x 92 Golf cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Den grå gule ledningen var på min å den hadde ikke orginalbryter for tåkelys. Okay, jeg ble forklart at dette kun var lagt opp med lysbryter med to hakk. Uansett må du nok bytte lysbryter, evt lage til en uorginalbryter som ikke ser like bra ut. Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg