LangFørr Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Takk for det! liker veldig godt fronten jeg da.Pluss det sorte interiøret. Ja det er nok M40. Greit å få greie på ting:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Skjønner. Den innspruten, er det den som også blir kalt K-Jet ? Jeg har kikket litt i instruksjonsbøker, brosjyrer, forhandlerhåndbøker og verkstedhefter fra den aktuelle perioden uten å ha fått bekreftet noe slikt. "CI" er det nærmeste jeg har kommet et "navn". Men noen steder kan det virke som om det dreier seg om innsprøytning "i henhold til et prinsipp" som forkortes CI - altså kan CI for alt jeg vet stå for bare den grunnleggende virkemåten uten å være selve modellbetegnelsen på anlegget. Andre som vet bedre får eventuelt komme med utfyllende info her... Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_B Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Jeg har kikket litt i instruksjonsbøker, brosjyrer, forhandlerhåndbøker og verkstedhefter fra den aktuelle perioden uten å ha fått bekreftet noe slikt. "CI" er det nærmeste jeg har kommet et "navn". Men noen steder kan det virke som om det dreier seg om innsprøytning "i henhold til et prinsipp" som forkortes CI - altså kan CI for alt jeg vet stå for bare den grunnleggende virkemåten uten å være selve modellbetegnelsen på anlegget. Andre som vet bedre får eventuelt komme med utfyllende info her... Det er K-Jetronic sprut,ja :) CI = Continious Injection. Som du sier, betegnelse på virkemåten til systemt. Erik Siter 95 Volvo 855 96 Volvo 945 LTT (BSR steg 3) 85 Massey Ferguson 675 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Greit, jeg fikk i grunnen mistanke om noe slikt, ja. Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wunderbaum Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Noen som vet hvem kam det sitter i b21e? og hvilken kam vil passe fint å sette i for litt mer hester? Hilsen volvoreicing Siter x 87 laurel 2.4 x 78 242 turbo x 96 106 rallye x 85 740 tic 66 ford falcon futura Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 "D" på original B21E. Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet November 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Har fått tak i en A-Kam, så tenkte å montere den til uka. Det virker som en ålreit allrounder kam. Drar sånn tåelig i bunn og på topp. Noen som vil dele erfaringer på dette feltet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Gratulerer med ny bil stian. Skikkelig pen bil som bare mangler resten av poleringa, matt svart panser og litt småpleie :) Litt morro at denne og sierraen min er eksakt like raske. Hehe Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Pitte liten update. Var i Larvik hos en skrotnisse i helga, fikk kjøpt meg en ny frontfanger med gummien i behold. Litt dårlig bilde men. Muttern har forøvrig kjøpt seg ny bil, 940lt 96mod. 3"jt, 40-40 senk og åpent luftfilter.(Gamle bilen til Evo-mannen): Så den gamle bilen hennes er til salgs, 1988 mod, B230k, rulla 330.000km. Hel å grei bil, eu ok fram til sommern. selges rundt 10000,- Ring 92039848 hvis du er interresert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Var på Kollevold en tur i dag. Handla meg nytt ratt:) Var kampanje så fikk det til grei pris. Trenger saueskinn på vinteren vøtt(Skinn seter er kaldt!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 OZ RACING Split felg. 7,5 x 16" med 225x50R16 dunlop dekk. Trenger senk nå så blir det bra:) Komentarer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Det var drit tøft:thumb Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Takk for det. Synd det er kast i dem. De tar seg veldig bra ut på bilen synes jeg.Var egentlig litt skeptisk til Gull bil med Sølv felg. Hadde egentlig tenkt å ha noen matt svarte 16". Tror dette kommer til å bli sporete som faen. Men men det får gå:) Har alt jeg trenger for å montere servo(fra 85mod.) ligganes i garasjen. Så da blir det vel litt bedre når man skal snu/parkere ol. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Går det ikke an å få retta dem? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Går det ikke an å få retta dem? Vet at det går an å rette vanlige alufelger å stålfelger. Dette koster rundt 700,- pr felg. De spenner opp felgen i ei slags stikke, så vrir og vrenger dem på felger. Drar den på plass med sånne spenner. Men tror ikke de gjør det på felger som er delt, da har visst skjøtinga lett for å ryke. Men er som sagt ikke sikker. Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg