Gå til innhold

Den store tråden for syting og skryting

Ranger emnet


Juristen

Anbefalte innlegg

Iskremmannen: Hvordan kan det ha seg at det står "0 innlegg" på deg, når du beviselig har skrevet en rekke innlegg? :)

 

for jeg har så høy postcount andre steder at dette bare er til browsing og småtull.

 

Sutrer nå på at det motsatte kjønn har det lett. ;P

Jeg er ny, men alle må vel begynne et sted. Litt sent ute men det har jeg alltid vært. Annet en på skolebenken men der sov jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 474
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg blir så forbanna når jeg har dorlig tid på butikken, og du kommer til kassen nett bak ei gammel røy som skal betale den sure melka som hun får for halv pris fordi den er gått ut på dato for 4 dager sida. Og allt skal selfølgelig(!) betales med bare småpenger fra pengepungen.

Om ikke det er nok så skal hun spørre den søte kassedama "er dette en 5 kroning?" for hvær jævla krone hun drar opp fra pungen. Og i tilleg regne høyt for og få det riktigt.

Når reknestykket er "ferdigt" viser det seg atte hun forsatt mangler 2 kroner, og DA, drar hu opp ein krøllete 50 lapp og betaler med den!angry2

Daihatsu Charade G11 Turbo

(SMÅBIL POWER)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Hva er det med folk å evnen til å plassere seg ulogisk?

Er det ikke typisk at når du skal i en butikk står det gjerne 4 gamle drittkjærringer å prater på det trangeste stedet i butikken, gjerne med ryggen til slik at du må kremte i rundt 130db for å få dem bort slik at du kan gå forbi..

 

 

 

Hahahaha.....evig bra!

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hennvisning fra Langemann vil jeg syte og sutre litt over at så mange russ ikke kan oppføre seg. F.eks. det med å kaste egg, eddik, og annet kliss på tilfeldige folk, kødde med småunger (ikke engang PRØV å kødd med datteren min) drikke som nordmenn +++. Ja jeg er selv norsk og kan drikke som en nordmann selv (nordmenn eier ikke drikkekultur, stort sett, men går bra av og til) så jeg får vel sutre litt om det og da:D

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg prøve å ikke komme med noen stygge ord og oppføre meg ordentlig, men ingen snakker sånn om datteren min. Ikke om det er på kødd en gang. Så jeg ville sette pris på om den posten der ble slettet fortest mulig så slipper jeg å irritere meg over den. På forhånd takk.

Edit: Nei moderatorer dette var ikke Hansy er slem med meg kjeft på han posting.

Hansy: Du har tydligvis ikke noen datter selv, men for en mann som har en er dette en ''soft spot'' som man ikke kødder med. (Bare for å begrunne min forespørsel)

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg prøve å ikke komme med noen stygge ord og oppføre meg ordentlig, men ingen snakker sånn om datteren min. Ikke om det er på kødd en gang. Du har tydligvis ikke noen datter selv, men for en mann som har en er dette en ''soft spot'' som man ikke kødder med.
I second that...

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg prøve å ikke komme med noen stygge ord og oppføre meg ordentlig, men ingen snakker sånn om datteren min. Ikke om det er på kødd en gang. Så jeg ville sette pris på om den posten der ble slettet fortest mulig så slipper jeg å irritere meg over den. På forhånd takk.

Edit: Nei moderatorer dette var ikke Hansy er slem med meg kjeft på han posting.

Hansy: Du har tydligvis ikke noen datter selv, men for en mann som har en er dette en ''soft spot'' som man ikke kødder med. (Bare for å begrunne min forespørsel)

 

I second that...

 

Hva skal jeg si da, som har tre...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne klage og syte litt om dumme folk. Alså dumme i den forstand at dem har tydeligvis lav iq. Noe som jeg syntes jeg møte hver eneste dag, og en sjelden gang er jeg så heldig å møte noen smarte.

 

Hadde vært moro å sett en oversikt over iq'n i norge.

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår