Gå til innhold

Den store tråden for syting og skryting

Ranger emnet


Juristen

Anbefalte innlegg

  • Svar 474
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vil klage på politiet (se det, en klage fra en av di største politiforkjemperene!) i Haugesund.

 

Hvorfor vrenger dere rundt etter meg når det er dere som prøvde å bryte vikeplikten? Dere var jo 10 meter i fra en fest der dem hadde mottatt en trussel om våpenbruk ffs!

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil syte og sutre over at det ikke er flere som forteller sugekopp (Robert) at han ikke er så tøff som han liker å gi inntrykk av at han er :)

 

Jeg vil syte og sutre over at du mottar trygd.

 

uhuu..."kjør forsiktig i trafikken, men jeg er mye bedre enn alle andre, så jeg kan godt bryte lydmuren på mopeden min!"

"jeg er best, se på meg se meg"

:asshole:

Føkk dæi`a din fjøsnisse!!!

Du,duu er dum du!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil syte og sutre over at du mottar trygd.

 

uhuu..."kjør forsiktig i trafikken, men jeg er mye bedre enn alle andre, så jeg kan godt bryte lydmuren på mopeden min!"

"jeg er best, se på meg se meg"

:asshole:

Føkk dæi`a din fjøsnisse!!!

 

Jaså, Skurk aka Imre Thorsen... Du gir deg ikke :) Dumt å røpe seg med å oppføre seg like tåpelig, da, for da blir du vel bannet med dette brukernavnet også.

 

Jeg gidder egentlig ikke å kommentere innlegget ditt, for det er tuftet på grunnleggende misforståelser og vrangvilje til å forstå det egentlige budskapet, men jeg gjør det likevel: jeg sier ikke at jeg er noen helgen, langt derifra, men når jeg skal kjøre grisefort, gjør jeg det på en måte hvor jeg kun er til fare for meg selv. I motsetning til sugekopp, som åpenlyst skryter av at han alltid kjører gris, uten å tenke på de konsekvenser det kan få for andre. Dette var altså budskapet mitt. Dersom du misforsto, hvilket du åpenbart gjorde, med eller uten vilje, beklager jeg dette, men nå har i alle fall budskapet kommet klinkende klart frem. Dersom du fortsatt velger å misforstå, vil det eventuelt bare gå utover deg og din "anseelse" på Bilforumet, da alle andre, med unntak av deg, sugekopp og et par av deres "fans", utmerket godt forstår hva jeg mener :)

 

End of discussion.

 

Koz&klemz

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil syte og sutre over at ikke alle liker meg. Jeg blir så lei meg når noen kaller meg "fjøsnisse" og andre kraftuttrykk, spesielt når de argumenterer så godt...doh...

 

Videre vil jeg syte og sutre over at folk misforstår med vilje og slenger med leppa for å tøffe seg. Det genererer bare faenskap og usaklige diskusjoner :)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iskremmannen: Hvordan kan det ha seg at det står "0 innlegg" på deg, når du beviselig har skrevet en rekke innlegg? :)

Kan jeg klage på at du ikke vet at post count ikke gjelder på bl.annet stripa, annet bilrelatert og ett par til underforum? :op:

 

Edit: Din fjøsnisse! Hvor mange av postene dine kom jeg innunder nå?

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg klage på et par-fire ting...

 

Telenors internettavdeling.

 

Sosialetaten.

 

Helse-Norge.

 

Den jævla armen min.

 

En viss statlig innkrevingssentral.

 

Vil helt sikkert utdype disse i relativt kraftige ordelag ved senere anledning.

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg klage på at du ikke vet at post count ikke gjelder på bl.annet stripa, annet bilrelatert og ett par til underforum? :op:

 

Edit: Din fjøsnisse! Hvor mange av postene dine kom jeg innunder nå?

 

Ja, det kan du godt :) Det var jo rart, spør du meg. Men da lærte jeg noe i samme slengen... Hvorfor er det sånn?

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan du godt :) Det var jo rart, spør du meg. Men da lærte jeg noe i samme slengen... Hvorfor er det sånn?

Ikke spørr, tror dem bare vil telle innleggene som "virkelig" gjelder, ikke alle disse OT innleggene :)

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår