Iskremmannen Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Iskremmannen: Hvordan kan det ha seg at det står "0 innlegg" på deg, når du beviselig har skrevet en rekke innlegg? :) for jeg har så høy postcount andre steder at dette bare er til browsing og småtull. Sutrer nå på at det motsatte kjønn har det lett. ;P Siter Jeg er ny, men alle må vel begynne et sted. Litt sent ute men det har jeg alltid vært. Annet en på skolebenken men der sov jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Jeg blir så forbanna når jeg har dorlig tid på butikken, og du kommer til kassen nett bak ei gammel røy som skal betale den sure melka som hun får for halv pris fordi den er gått ut på dato for 4 dager sida. Og allt skal selfølgelig(!) betales med bare småpenger fra pengepungen. Om ikke det er nok så skal hun spørre den søte kassedama "er dette en 5 kroning?" for hvær jævla krone hun drar opp fra pungen. Og i tilleg regne høyt for og få det riktigt. Når reknestykket er "ferdigt" viser det seg atte hun forsatt mangler 2 kroner, og DA, drar hu opp ein krøllete 50 lapp og betaler med den!angry2 Siter Daihatsu Charade G11 Turbo (SMÅBIL POWER) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 - Hva er det med folk å evnen til å plassere seg ulogisk? Er det ikke typisk at når du skal i en butikk står det gjerne 4 gamle drittkjærringer å prater på det trangeste stedet i butikken, gjerne med ryggen til slik at du må kremte i rundt 130db for å få dem bort slik at du kan gå forbi.. Hahahaha.....evig bra! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Etter hennvisning fra Langemann vil jeg syte og sutre litt over at så mange russ ikke kan oppføre seg. F.eks. det med å kaste egg, eddik, og annet kliss på tilfeldige folk, kødde med småunger (ikke engang PRØV å kødd med datteren min) drikke som nordmenn +++. Ja jeg er selv norsk og kan drikke som en nordmann selv (nordmenn eier ikke drikkekultur, stort sett, men går bra av og til) så jeg får vel sutre litt om det og da:D Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 (ikke engang PRØV å kødd med datteren min) da:D Jeg skal nok klare å få kongelen med henne til våren! :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Nå skal jeg prøve å ikke komme med noen stygge ord og oppføre meg ordentlig, men ingen snakker sånn om datteren min. Ikke om det er på kødd en gang. Så jeg ville sette pris på om den posten der ble slettet fortest mulig så slipper jeg å irritere meg over den. På forhånd takk. Edit: Nei moderatorer dette var ikke Hansy er slem med meg kjeft på han posting. Hansy: Du har tydligvis ikke noen datter selv, men for en mann som har en er dette en ''soft spot'' som man ikke kødder med. (Bare for å begrunne min forespørsel) Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Jeg skal nok klare å få kongelen med henne til våren! :D hæhæ:partyon: Det var en datter.. ikke en sønn, hansy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Nå skal jeg prøve å ikke komme med noen stygge ord og oppføre meg ordentlig, men ingen snakker sånn om datteren min. Ikke om det er på kødd en gang. Du har tydligvis ikke noen datter selv, men for en mann som har en er dette en ''soft spot'' som man ikke kødder med. I second that... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Nå skal jeg prøve å ikke komme med noen stygge ord og oppføre meg ordentlig, men ingen snakker sånn om datteren min. Ikke om det er på kødd en gang. Så jeg ville sette pris på om den posten der ble slettet fortest mulig så slipper jeg å irritere meg over den. På forhånd takk. Edit: Nei moderatorer dette var ikke Hansy er slem med meg kjeft på han posting. Hansy: Du har tydligvis ikke noen datter selv, men for en mann som har en er dette en ''soft spot'' som man ikke kødder med. (Bare for å begrunne min forespørsel) I second that... Hva skal jeg si da, som har tre... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Hva skal jeg si da, som har tre...You'll "third" that.. :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 You'll "third" that.. :D Men du har jo ikke to... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Men du har jo ikke to...Sant nok... hmm...tenke på den. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet November 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Jeg har ei lita snuppe på snart fire mnd. Og, hm, hva skal man si...man kan vel si det sånn at urinstinktet virkelig våkner ved tanken på at noen skal være ufine mot henne ;) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Hva skal jeg si da, som har tre... Hadde jeg hatt tre å holde styr på så hadde jeg droppa alle lover og regler. Og kjøpt granatkaster:D Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Jeg vil gjerne klage og syte litt om dumme folk. Alså dumme i den forstand at dem har tydeligvis lav iq. Noe som jeg syntes jeg møte hver eneste dag, og en sjelden gang er jeg så heldig å møte noen smarte. Hadde vært moro å sett en oversikt over iq'n i norge. Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg