dnelrE Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Hei. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å få ordna displayet mitt? Skjer ingenting når jeg vrir om nøkkelen... Skjedde helt plutselig her om dagen, og det funket helt fint da jeg stoppet bilen kvelden før.. Har kulda tatt det? :( Bilen er en Astra G, 1.6 16v sport. Mvh, Erlend. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 game over Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 skjekka sikringer? Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaKoo Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Prøv å slå forsiktig på/ved displayet, hehe.. det funka faktisk på k/m telleren min og den virker enda :) (4-5 mnd siden) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dnelrE Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 hehe.. jeg har sjekka sikringen, og jeg har prøvd å banke litt.. hjelper ikke. :( Kan det være det fuktige været som slår ut fintfølende elektronikk..? Just a thought... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 du kan jo pelle av midtkonsollen og sjekke om kontakta har løsna, evt bytte lyspærer Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aliennn Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Hehe.. Har ikke kommet borti dimmeren ved grøftlys knappen da?? Vært borti flere som har gjort den tabben.. Siter Vinterstylingen er montert.. ;) Valsing påbegynt. Må få plass til sommerhjula.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Aliennn skrev: Hehe.. Har ikke kommet borti dimmeren ved grøftlys knappen da?? Vært borti flere som har gjort den tabben.. Men det skal da ikke bli helt dødt.. Når jeg dimmer min bryter, blir det gaske mørkt, men man klarer fortsatt å tydeteksten/bokstavene i displayet. Har mere troa på kontaktfeil eller gåen pære. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Er nok ikke kontakt feil.Kontakta detter ikke plutslig av baki der.Kan hende det er pære,men du skal fortsatte kunne se tall og bokstaver selv om pære har ryket.Hvis krystall boksen din har ryket,så er det en vei å gå,det er til en bilopphøgger.For hos Opel er den dyr.Men sjekk sikringer og dimmer.Jeg tror det er sikring.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leepriest Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Hadde samme problemet med min gamle 94 astra. Verkstedet sa at displayet måtte byttes ut, og det ville koste ca 1500,-. Etter et tips fra opelhugg så tok jeg ut displayet. Loddingene hadde løsnet på en av kablene. Loddet sammen denne igjen, og alt virket helt fint etter det. Brukte ca 1 time på hele jobben. Kan jo være samme problemet du har? Siter Mazda 5 Opel Astra G http://www.gauldalgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg