daffe Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Heia Er det noen amrikanske biler dere ville annbefalt til et skole prosjekt? Snakker om å resturere bilen. Vi har tenkt litt på forlatte biler som står nede i statene, er dette lurt? Vi har som mål at den skal bli strøken. Bilen skal selges etter vi er ferdig med den Siter Jobber som Plast Mekaniker på heltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R33 Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 I og med at det skal være et skoleprosjekt ville jeg valgt astro, en slik en kan dere få skikkelig billig, den har mye moderne samt gamle løsninger som det kan være godt å få med seg på skolebenken. Fordelen med denne er at den er ufattelig lett å selge som 8 seter, deler får dere tak i billig både i norge og statene. Ellers er jo en klassiker en løsning, men kan være vanskelig å få tak i, vanskelig med deler, og vanskelig å få solgt. Astro er min første og eneste am-car så dette er en ny verden for min del, og jeg som er vant med å skru japsebil mener jeg har fått den am-car å begynne med hvertfall. Om dere ikke har praktiske grunner for valg av bil burde jo en Shelby være et morro prosjekt, disse er det masse kompetanse om i statene som dere enkelt kan få tak i, samt at deler er billig. Denne tror jeg også det kan være marked for å få solgt i norge. Siter Rule 34! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daffe Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Tenkte litt på muskel biler som feks: Mustang og Corvette Siter Jobber som Plast Mekaniker på heltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio29 Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Kjøp dere en Chryslerbil fra 80-tallet. Plymouth/Dodge/Chrysler. Alle bruker de samme delene (bare andre emblemer). Er meget stort delemarked. Retro bil, med gode muligheter Siter Suzuki Baleno 1998 1,3L Mitsubishi Lancer 1995 1,8L Toyota Corolla 1994 2,0L Audi 80 1992 2,3L Ford Scorpio V6 1991 2,9L Plymouth Gran Fury 1983 5,2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Muskelbiler koster jo betydelig.Hva er skolens budsjett? og hva er tidsrammen? Skal bilen restaureres på bare et år feks er det vel ikke all verdens dere får gjort. Hva slags skole foresten? Mekanisk? Karosseri ? Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 For all del, uansett hvis det skal være noe amerikansk så finn en kurrant Chevy-ting med 350 motor... Så slipper dere bruke tid på å få tak i deler og det er nok det billigste alternativet.. Jeg overhalte en chevy 350 på mekk linja... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg