Gå til innhold

Tips til hvordan jeg kan anskaffe meg Bora?

Ranger emnet


Einserstein

Anbefalte innlegg

Hei. Som topic sier, så er jeg begynt å bli mer og mer sugen på en Bora. Jeg har ikke lyst på noe mindre enn 1.8t, og den bør være tilnærmet orginal. Som ekstrautstyr er det nesten et must med takluke, og et litt tøft sportsinteriør (delskinn/helskinn?) og kanksje orginalt sportsunderstell..

 

Kikket over lengre tid på Autodb og finn,men føler ikke det er noe som faller ismak. Har tenkt å bygge bilen selv, så er ikke sugen på å kjøpe ferdigstylet..

 

Noen som har noe tips til hvordan jeg kan anskaffe denne type bil, evnt import og sider man kan lete seg frem til den riktige boraen? Litt ny i bilkjøp-verden,så setter stor pris på alle svar.

- Vw Passat `01 1.9TDI 130hk Highline

- Vw Golf I `82 1.5l (Prosjekt)

- Mazda 626GT `85 2.0i (R.I.P. :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Som topic sier, så er jeg begynt å bli mer og mer sugen på en Bora. Jeg har ikke lyst på noe mindre enn 1.8t, og den bør være tilnærmet orginal. Som ekstrautstyr er det nesten et must med takluke, og et litt tøft sportsinteriør (delskinn/helskinn?) og kanksje orginalt sportsunderstell..

 

Kikket over lengre tid på Autodb og finn,men føler ikke det er noe som faller ismak. Har tenkt å bygge bilen selv, så er ikke sugen på å kjøpe ferdigstylet..

 

Noen som har noe tips til hvordan jeg kan anskaffe denne type bil, evnt import og sider man kan lete seg frem til den riktige boraen? Litt ny i bilkjøp-verden,så setter stor pris på alle svar.

 

Hei, det er bare å vente å følge med i markedet.. Hender det dukker opp en eller annen en sjelden gang.. Jeg tror jeg lette i over 2mnd før jeg fant min som var perfekt for meg :)

Bora er en knall bil :)

Min er tilsalgs for riktig sum ;) Eneste i Norge\sverige\danmark iallefall med golf iv front :D

 

Mvh, Kim

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta

[x]1999-mod. VW Golf IV

[x]1999-mod. Honda Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, takk for dèt.Jeg venter og venter jeg..=) Var en på Autodb, men for høyt priset iforhold til listepris og km. Manglet tak-luke òg, så var ikke så giret på den, men jeg leter som pokker etter den riktige jeg, men vil ikke forhaste meg, for et bra utgangspunkt er jo begynnelsen på det beste..=)

 

Jeg hadde vel kanskje en plan om å kjøpe en delvis orginal Bora, så jeg kan velge og vrake litt dill selv.=) Forresten..En veldig fin bil du har. Har kikket gjennom hele tråden din..

- Vw Passat `01 1.9TDI 130hk Highline

- Vw Golf I `82 1.5l (Prosjekt)

- Mazda 626GT `85 2.0i (R.I.P. :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, takk for dèt.Jeg venter og venter jeg..=) Var en på Autodb, men for høyt priset iforhold til listepris og km. Manglet tak-luke òg, så var ikke så giret på den, men jeg leter som pokker etter den riktige jeg, men vil ikke forhaste meg, for et bra utgangspunkt er jo begynnelsen på det beste..=)

 

Jeg hadde vel kanskje en plan om å kjøpe en delvis orginal Bora, så jeg kan velge og vrake litt dill selv.=) Forresten..En veldig fin bil du har. Har kikket gjennom hele tråden din..

 

Hehe, okei.. Bare så du vet det så er 1,8T for sjelden i Norge til at den står i listepris heftene ;) Hmm, tak-luke? Det vil ikke jeg ha iallefall(cleanere uten ;) ), har jo klima så det holder mer enn nok :) hehe..

Men du kommer nok over den rette etterhvert..

 

Mvh, Kim

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta

[x]1999-mod. VW Golf IV

[x]1999-mod. Honda Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Listeprisen var på denne:

 

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1694166;username=

 

En 1.9tdi 150hk. Fikk da en listepris ut ifra Møller sine bøker, men man må selfølgelig se det litt ann, men denne bilen har en heftelse på 120.000 òg. Kanskje denne er med i prisen, men han har ikke nevnt noe om den når jeg pratet med han..heh..

- Vw Passat `01 1.9TDI 130hk Highline

- Vw Golf I `82 1.5l (Prosjekt)

- Mazda 626GT `85 2.0i (R.I.P. :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, 150hk TDI utgaven er også sjelden.. Rart om den ligger i listeprisen til forhandlere.. Heftelser må jo han betale ved kjøp, ellers følger de med bilen..

Så fin ut den, bare rulla endel km(dobbelt av min) som er samme mod..

 

Mvh, Kim

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta

[x]1999-mod. VW Golf IV

[x]1999-mod. Honda Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår