Exerqtor Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Få tatt noen bilder dere som har sånne innsug da for pokker:P Så jeg sitter å gjøre mer jobb enn høyst nødvendig. Men ang å sette dem under, blir ikke det litt små gay? Er vell ikke helt uten grunn at dem er satt oppå orginalt. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Det funker bra å ha dem under. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Vil jo få en mye finere vinkel på dem. Kan få dem til å peke rett inn i innsugskanalen eller mot skåla på ventilen. Det går ikke når de står oppå. Du gjøre mere jobb enn nødvendig lars? Er ikke det morro a? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Ja da får jeg se hva jeg fikser til.. Men ang rail, hva skal en bruke der? Mer jobb enn nødvendig? Hva mente du med den Ole?? Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Må ha noe å finne på du også vettu... Så da gjør det vel ikke noe om det blir litt jobb??? hehe.. Hvis du skal ha dysene plassert sånn som på F innsuget så kan du gjøre det på flere måter: Bruke en f rail, plukke den helt ren for rør osv, lodde på stusser til slangene. Da får du ikke brukt originalregulatoren. Det blir da bare ett rør med dyseholderne og 2 stusser samt de to ørene til å feste den med. Bruke en rail fra b23et eller 360 med innsprut. Denne på du rette ut bøyene litt på for at den skal passe. Den funker kalas etter hva jeg vet. Bruke en 16V rail og plukke bort returrøret. Da passer den rett på med regulator og alt. Du må på alle railene flytte det fremerste øret typ 1cm fram for at det skal treffe mellom røra på innsuget. 16V rail: B23et rail, fjerna regulatoren for å kjøre med justerbar men. Ødelagt er den også på bildet..hehe.. F railen fant jeg ikke noe bilde av, men det var som sagt bare ett rør med en stuss i hver ende til slutt.. Får kjøpt fuelrailemner også da... det er vel kanskje vel så dumt som å herje en original en.. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Trur nok det er like lett å lage en rail jeg? Da får enn jo gjort det akkurat som enn vil. Har ikke noe problem med å sølvlodde så det skulle jo ikke vært noe problem. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Du får ferdig rail fra ppf til volvo for 1300 svenske. Tror ett fuelrailemne i alu koster typ 5-600kr. Må da kjøre opp hull til dysene, kappe til rett lengde og gjenge opp til f.eks AN koblinger i endene. Såvidt jeg har skjønt. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 da hadde jeg heller handla meg en bit herfra! http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=ATP-FUL-010&Category_Code=FUL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Har man ikke utstyr til å maskinere/gjenge opp så kan man i grunn like greit bestille et for 1300 sek eloksert og ferdig med AN koblinger.. Er litt mer snasent med eloksert og det så ikke ut som disse emnene var det.. Hvis man da ikke er så heldig og kjenner noen som gjør maskinering osv. gratis eller kjempebillig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 er det de nuke railene det? har de helt ferdig bolt on? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 sånn blir railen min. brodern sin på bilde. [/img] Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 er det de nuke railene det? har de helt ferdig bolt on? bolt on ja Siter Volvo 245 -"racebussen" Toyota Hiace Ford escort mk1 rs2000 ---DO88.se--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Link? Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Føler for delvis å spore av med et par spørsmål: 1) Hva er det som gjør svanehalsinnsuget, og dettes form så attraktivt? Jeg skjønner jo at det er det beste(?) som Volvo har levert til rødblokk, men hvorfor er det utformet som det er? 2) Jeg har tidligere sett folk prate på dysenes vinkel. Det jeg har oppfattet er at det visstnok er ett fett om dysa står 90' rett på eller om den ligger plant MED fartsretningen. Innbiller meg også at det var en som sa det er best å sprute MOT fartsretningen for økt/optimal spredning?! Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.