PureVentoPOWER Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Fikk nye foringer og Z3 girskift i posten i dag:) Er nå montert og ble fornøyd:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PureVentoPOWER Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Kul bil, ble enda bedre med nye felger:) Hva med å beholde fangerne da? "alle" kjører jo org m3..denne skiller seg litt ut iallefall, uten å bli harry.. Denne gikk i bergen før sant? Er det lov å spørre om den er godkjent?:hide Sjekk ut bimmers.no også da...(hvis det er lov å skrive slikt her da:nono: Takk:) Planen og godkjenne den til våren, skiltene skal levers inn neste uke uansett (vinterlagring)Veit ikke om den gikk i bergen før... Er seff på bimmers også, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Nydelig! Utrolig gjennomført! :D Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 er bare en ting å si "harry"... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 er bare en ting å si "harry"... må si meg uenig med deg.. greit den E46 fangeren bør kastets så langt så mulig.. men med en E36 M3 fanger blir det drit fett Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Z3 giroverføring? Trodde m3 hadde shortshift med 50% kortere vandring orginalt jeg,.....:wonder: Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PureVentoPOWER Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Ble anbefalt Z3, og det funka jævlig bra:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PureVentoPOWER Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 er bare en ting å si "harry"... Hva er harry? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern_1988_ Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 skulle ikke du bytte utveksling til den orginale a? er litt slitsom med toppfart på 150km/t, men 0-100 kompanserer vel for det ve? stå på! Siter Tja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PureVentoPOWER Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 skulle ikke du bytte utveksling til den orginale a? er litt slitsom med toppfart på 150km/t, men 0-100 kompanserer vel for det ve? stå på! Blir og ha den utvekslinga tror jeg, Men nå har bilen begynt og hoste når jeg gir på. Så må ut og skru litt jeg:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 bytta pluggene enda?? ble det bedre?? Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 0-100 går vel litt tregt det å.. i og med at du må oppi så høyt gir for å nå 100:P 4. gir?:P eller klare du deg med 3.? fin bil forresten, men plastikken var ikke så fin:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 lol!!! latterlig utveksling. hadde ikke akkurat vært i tvil om å bytta til den orginale nei. ellers pen bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PureVentoPOWER Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Trenger bare og gire fra 2 til 3 for og komme opp i 100 og siden jeg må ta i gang på 2 gir så går dette fort:P Liker den utvekslinga, hvertfall til mitt bruk:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 du skulle bytta utveksling så du fikk utvekslinga til 2gir på første gir også utvekslinga på 3 gir til 2 gir... OSV 1 giret ditt er jo ubruklig ;) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg