Gå til innhold

volvo 240 og stikkflamme

Ranger emnet


ganza

Anbefalte innlegg

har nå kjøpt meg en volvo 240, og skal montere annet bakpotte. Mange her hvor jeg bor, får det til å smelle noe inni helvete og få stikk flamme ut av potta? åssen gjør man dette?

 

Slår av tenninga mens du kjører, pump på gassen, på med tenning. Gjenta ved behov, helst i tuneller

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en 2.3 l forgasser motor.

 

man må vel bytte noe eksos anlegg også?`funker vel ikke på org eksos?

Da funker det fint, Det funker på alle A og K motorer.

Du behøver ikke å bytte eksos, men det kan hende du må det etterhvert hvis du holder på sånn lenge.

 

Kan hende du må gjørra det en del ganger før det begynner å smelle, jeg måtte det på gamle bilen min.

 

Og en siste ting som du sikkert skjønner selv og, at du bruker jævelig mye bensin på å gjørra det der.

MVH

Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slår av tenninga mens du kjører, pump på gassen, på med tenning. Gjenta ved behov, helst i tuneller

 

Haha, gamle vinterbilen min gjorde jeg det hele tiden, i førsten smalt det alldri, men ettervært smalt den hele tiden, ble endel bakpotter ifra biltema ja :)

 

Spesiellt moro forbi folk som går langt veien osv haha

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske artig gjøre det, gjorde det mye med min gamle 230k.

Men var ganske ofte det ikke smalt egentlig:s

 

Skvatt no jævlig første gang en anna i 240 gjorde det rett forran med i en tunnel. :scared

'87 240 B230ET Godbil'n

'86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle

'62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår