Exerqtor Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Er det brukbare dyser til en turbo maskin? 4nye for 2350,- 3 bar lav ohm. Bosch nr: 0 280 150 846 Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 De holder nok til mange hk på er 4er motor ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Kanskje litt overkill å sette dem på en FK motor som kjører på rundt 1bar? Med 530 å ellers alt org? hehe Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Kanskje litt overkill å sette dem på en FK motor som kjører på rundt 1bar? Med 530 å ellers alt org? hehe hehe,snakker megaoverkill da gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Hehe lars! Kanskje noe for store til den motoren??? hehe... Hvis du skal ha deg større dyser så funker det kalas med 610cc dyser, 3,5toms lmm og turbocenter chips. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Kanskje litt overkill å sette dem på en FK motor som kjører på rundt 1bar? Med 530 å ellers alt org? hehe Det kommer ikke til å funke bra... Den kommer til å bli et helvette å mappe på crusing og tomgang. Du kommer sikkert alldri til å overstige 30% dutycycle med de... Ikke å anbefale på en motor som skal gå på gata og sikkert på bensin itilegg... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Funker spesielt dårlig med tanke på at det er org. innsprøytning også.. Pluggene blir dynket fortere enn man kan si kake,og tror ikke den vil starte engang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Hehe ok;P Da var jo det greit.. Kanskje ikke helt uten grunn dem er så "billig" heler.. Appropå det ole, hvor mye er det jeg tjener på å ha 3" kontra 3,5"? Å vist enn skal ha 3-3,5" så bør enn vell gjerne gå opp til noe litt vassere turbo å kanskje vurdere 3" ut fra turbo'n å inn på spjeldet å? Har ikke fått satt meg så godt ned i turbo stolen enda.. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Du kan jo sjekke prisene her:http://www.racetronix.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Er det brukbare dyser til en turbo maskin? 4nye for 2350,- 3 bar lav ohm. Bosch nr: 0 280 150 846 De dysene blir brukt til e85 på 6-700-hesters motorer,så da kan du jo tenke deg hva de gir til en bensinmotor. Jeg har disse som skal brukes på 16ventilern min. Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 De dysene blir brukt til e85 på 6-700-hesters motorer,så da kan du jo tenke deg hva de gir til en bensinmotor.Jeg har disse som skal brukes på 16ventilern min. Bremsa med identiske dyser på motorn til Kai i vår å... Lagde jo over 1000hk på etanol... Overkill med de dysene der! Blir et spessielt helvette med std kammer å... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forzaa Performance Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Bremsa med identiske dyser på motorn til Kai i vår å... Lagde jo over 1000hk på etanol... Overkill med de dysene der!Blir et spessielt helvette med std kammer å... Kai hvem? Hvis det er KRB så har vell han 5 dyser dvs 1600cc ekstra iforhold til 4 stk som det vell er snakk om hær:happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Kai hvem? Hvis det er KRB så har vell han 5 dyser dvs 1600cc ekstra iforhold til 4 stk som det vell er snakk om hær:happyhappy: Hehe, ja.. Han har en sylinder til, men de holder dysene holder unna for sikkert like mye på firrer, hadde jo ikke den værste dutycycelen på motorn hans i benken og 2.8kg grunntrykk... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forzaa Performance Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Duger nok det ja til mye power på e85. Har sånne på min nye motor og. Seff volvo 4 enda hos oss ;-). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Duger nok det ja til mye power på e85. Har sånne på min nye motor og. Seff volvo 4 enda hos oss ;-). Hehe... Blir artig å se det.. Har samme dyser liggende til motorn min å, funker kalas dem! Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.