Gå til innhold

"Hvite" 1600cc Boch dyser

Ranger emnet


Exerqtor

Anbefalte innlegg

Kanskje litt overkill å sette dem på en FK motor som kjører på rundt 1bar? Med 530 å ellers alt org? hehe

 

Det kommer ikke til å funke bra... Den kommer til å bli et helvette å mappe på crusing og tomgang.

Du kommer sikkert alldri til å overstige 30% dutycycle med de...

Ikke å anbefale på en motor som skal gå på gata og sikkert på bensin itilegg...

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ok;P Da var jo det greit.. Kanskje ikke helt uten grunn dem er så "billig" heler..

 

Appropå det ole, hvor mye er det jeg tjener på å ha 3" kontra 3,5"? Å vist enn skal ha 3-3,5" så bør enn vell gjerne gå opp til noe litt vassere turbo å kanskje vurdere 3" ut fra turbo'n å inn på spjeldet å? Har ikke fått satt meg så godt ned i turbo stolen enda..

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det brukbare dyser til en turbo maskin? 4nye for 2350,-

 

3 bar lav ohm. Bosch nr: 0 280 150 846

 

 

De dysene blir brukt til e85 på 6-700-hesters motorer,så da kan du jo tenke deg hva de gir til en bensinmotor.

Jeg har disse som skal brukes på 16ventilern min.

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De dysene blir brukt til e85 på 6-700-hesters motorer,så da kan du jo tenke deg hva de gir til en bensinmotor.

Jeg har disse som skal brukes på 16ventilern min.

 

Bremsa med identiske dyser på motorn til Kai i vår å... Lagde jo over 1000hk på etanol... Overkill med de dysene der!

Blir et spessielt helvette med std kammer å...

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kai hvem? Hvis det er KRB så har vell han 5 dyser dvs 1600cc ekstra iforhold til 4 stk som det vell er snakk om hær:happyhappy:

 

Hehe, ja.. Han har en sylinder til, men de holder dysene holder unna for sikkert like mye på firrer, hadde jo ikke den værste dutycycelen på motorn hans i benken og 2.8kg grunntrykk...

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duger nok det ja til mye power på e85. Har sånne på min nye motor og. Seff volvo 4 enda hos oss ;-).

 

Hehe... Blir artig å se det.. Har samme dyser liggende til motorn min å, funker kalas dem!

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår