turbo242 Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 faen meg det største driten jeg har kjøpt siden jeg kjøpte avdrager på biltema... Ekke mulig å ikke få med hvem som vant breisladden!!!! ect.. "skjerpings" Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 så filmen i dag... Kommer ikke til å anbefal den til noen. De bytter bilde hvert 3sek. og zoo00OOmer inn på bilene så man ikke ser annet enn pyntelistene. De må jo ha hatt KUN søppel da hvis dette var det beste de fikk ut av all råfilmen.. 90min?! bøh Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Ser ut til at denne ikke skal brukes penger på! :) Satser på noen freelance amatører har filmet litt fra treffene, og lager egen film. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Regner med at alt av konstruktiv kritikk blir samlet sammen og lagt frem for hele filmstaben på vålertreffet til våren, så skal vi nok se at det blir mye bedre neste år! Jeg sier igjen, dette var et år med et helt nytt filmteam (med unntak av et par i inboard/outboard delen), så de har ikke erfaring i bøttevis enda! Men det kommer seg :) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egers Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Kan vel oppsumere noen konstruktive forslag til neste gang hvertfall: * Ikke film felgen/dørhåndtaket/potta/døra på bilen, film heller hele bilen for da får man litt mer inntykk av det er som egentlig skjer * For all del, ikke kjør på med gatebil-logo hvert 5. minutt, det ble utrolig slitsomt å se på i lengden * Og disse gatebiltaxi-turene kunne godt vært lenger, det ble liksom litt sånn: venstresving, høyresving, ferdig.. hadde vært bedre med litt mer filming inboard/outboard også.. * Det var ikke mangel på filming rundt campen, men det ble for mye fokus på fyll og tits. Det var sikkert endel heftige doninger som kunne vært filmet istede :) * Drag-racinga.. hvor ble det egentlig av bilene, dama blei uinteressant etter 15 sekunder, samma gjelder også filmeffektene * Generelt sett, film mere bilkjøring! Dette var noen av irritasjonsmomentene underveis i filmen. I det store og det hele så var filmen bra satt sammen med ny vri, men det ble litt for mye av det ene og litt for lite av det andre :) Siter - '06 Toyota Avensis TTE X '97 Audi A3 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Regner med at alt av konstruktiv kritikk blir samlet sammen og lagt frem for hele filmstaben på vålertreffet til våren, så skal vi nok se at det blir mye bedre neste år! Jeg sier igjen, dette var et år med et helt nytt filmteam (med unntak av et par i inboard/outboard delen), så de har ikke erfaring i bøttevis enda! Men det kommer seg :) Dette er da ikke noen unnskyldning.. Skulle kanskje tenkt på det før de solgte filmen ut til full pris!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Fortjener halv pris. Gatebil tjener vel nok penger som det er vel? Greit video produksjon koster men jeg ville tro Gatebil greier å tjene MYE spenn på treffene sine så dyrt som det har blitt for å bare komme inn. Og det med fyll og tits, helt enig. Med årene har det blitt mindre og mindre fokus på selve BILEN. Bilene blir mindre og mindre eksponert. Skjerpings!! Nikko=) Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Er ikke mr Henrik her inne? Hva med en kommentar? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Veldig viktig å få sagt sitt her ser jeg... så nå skal jeg si mitt: I fjord var et jo sykt masse syting og klaging ifra sånne d***unger som ikke hadde noe konstruktivt å si. Eneste "konstruktive" som muligens kunne hentes ifra VM i syting var at filmen var "for treg" og langtråki. Nå er jo det tydelig vis rettet! Og om du kjører så rævva at du ikke fortjener en plass på noens TV, så ikke forvent at du kom med heller! (hvor logisk er ikke det?) Herregud... skulle tro dere hadde brukt livs-sparepengene deres! Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Når det gjelder filming av biler i bevegelse så er jo grunnregelen å ikke filme bak bilen. Det er totalt uinterresant å se den asfalten bilen allerede har kjørt på. Man filmer hele bilen og en lengde foran om man ønsker å gjøre det spennende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Gjerne ta noen intervjuer med de som faktisk kjører på banen og, få dem til å fortelle om bilprosjektet sitt og sånt. Mesteparten av intervjua er jo ren puppebeføling og drikketesting. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Festinga er utrolig moro når du er der, men det er helt FANTASTISK uinterresant å se på i ettertid. Det samme gjelder babe-biten. Og hva med å ta for seg en bil av gangen istedenfor å lage musikkvideo? Med tanke på alt som skjer på banen og alle de RÅ bygg som møter opp så burde de ha plenty stoff til å fylle flere interresante DVDer - hvert år - uten innleid pupp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg