Gå til innhold

landsfinale jr. 2008

Ranger emnet


blikseth

Anbefalte innlegg

har allerede bil klar. skal bare inn en kvassere kam også mulig gasserene må oppgraderes:D også no ventilfjører..

 

håper det blir kval på hønefoss,kongsberg,gol,sigdal og bø.. har egentlig et lite håp om landsfinale på hønefoss eller på bø:D.

 

kommer landsfinalen på gardermoen er det bare å glemme greie resultater hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

weggersen har ett år til igjen i junior;) så han kan bli morro å se hva får til i 2008.. har faktisk trua på steffen skustad også, han er jo 1.års junior og har en del seiere bak seg allerede så om han får en saab med krefter så blir han hard på landsfinalen hvertfall. det er 2 av favorittene, får se ut sesongen å se hvem som blir nummer 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor denne skal gå blir avgjort på NMKs Sportsmøte i Tønsberg 3.-4.november i år.

Moro blir det nok uansett, å håper den havner på østlandet. Mener å huske vi på Gardermoen ikke har søkt da datoen kolliderer med ett NM løp vi skal ha i rallycross.

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du la bud på ascona'n min, som gikk nok så greit den, men volvo'n gikk mye bedre.. så tenkte jeg du hadde lyst på den..hehe.. hadde du bud på ascona A'n til lars erik?

 

jeg hadde egenlig tenkt å bude på den simcan som gikk på gol men så ville jeg heller bude på ein front bil da blei det den. vis du ska kjøre ople da ska je aldri bude på bilane dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist eg skal til landsfinalen i junior neste år så stiller eg nok i BMWen som er under oppbygging:) begynner å kjøre for første gang til neste sesong:)

bmw 528i (bilcross)borte på bud.

Toyota Starlett (bilcross) borte på bud.

Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud.

Opel Calibra 2l 16v (bilcross).

Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde egenlig tenkt å bude på den simcan som gikk på gol men så ville jeg heller bude på ein front bil da blei det den. vis du ska kjøre ople da ska je aldri bude på bilane dine.

 

hehe den opelen til lars erik du hadde bud på gikk jo fært da. 2,4 med 2 solex 45..

 

hvorfor ikke på opel'ne jeg kjører? hehehe, de jeg har kjørt har vært orginale så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår