Volvo-164E Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Nåken so veit kar eg får kjøpt slik "Racing" garasje jekk sopass eg får 240en min oppi høgda? Er so forbanna irriterende å makke att og fram for å få bilen opp i høgden:soldiersf Siter Volvo 164 e bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 se på http://www.gasolin.no, mener de har noe sånt Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 hmm, jeg vet ikke helt hva du mener. Men feiltema selger hydraulisk jekk som jekker såpass høyt at du får under feiltema sine bukker på høyste instilling. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-164E Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Takker for svar! Har dårlig erfaring med Gasolin så håpte på det er andre plasser som muligens har:ssip: Siter Volvo 164 e bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-164E Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 hmm, jeg vet ikke helt hva du mener.Men feiltema selger hydraulisk jekk som jekker såpass høyt at du får under feiltema sine bukker på høyste instilling. Med Racing jekk meina eg en jekk som er sopass lavt på nedste stille att en får under en bil som er ganske senka. Jekken dei har på gasolin.no er 9cm på det laveste. Og det er igrunnen for høgt. Har hørt om jekker som er kun 4cm på det laveste stille, men har ikkje sett til salgs. Ser no på feltema.no att racing jekken deira er 10cm på det laveste. Siter Volvo 164 e bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Tror ikke biltema-racing jekken går under. Jeg har i hvert fall ikke 10cm under traversen min! :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Med Racing jekk meina eg en jekk som er sopass lavt på nedste stille att en får under en bil som er ganske senka. Jekken dei har på gasolin.no er 9cm på det laveste. Og det er igrunnen for høgt. Har hørt om jekker som er kun 4cm på det laveste stille, men har ikkje sett til salgs. Ser no på feltema.no att racing jekken deira er 10cm på det laveste. SJekk med Kamasa... mener de har en som er 5-6 cm på det laveste Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 De har på mekonomen, så en slik alujekk når jeg var der sist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-164E Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 SJekk med Kamasa... mener de har en som er 5-6 cm på det laveste Det høres bra ut! Du har vell tilfeldivis ikkje ei internett side/kontakt info til nåken som forhandla dei?damndamn Takk for svar Siter Volvo 164 e bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-164E Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 De har på mekonomen, så en slik alujekk når jeg var der sist. Fikk sjekket opp på meknonomen, den alu. jekken er 8 cm på det laveste. Skal måle på bilen min nøyaktig kor monge cm klaring eg har. Muligens det går med 8cm. Men det beste hadde vår en på 5cm. Har 18" felger no å skal jekken under med 15" felger blir det verre igjen. :angelsmili: Takker for alle svar! Siter Volvo 164 e bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Det høres bra ut! Du har vell tilfeldivis ikkje ei internett side/kontakt info til nåken som forhandla dei?damndamn Takk for svar http://www.kcl.no forhandler vel kamasa Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-164E Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 http://www.kcl.no forhandler vel kamasa Der sto ingen mål på nettsida men har sendt mail og spurt etter litt info! :bambam: Siter Volvo 164 e bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Denne på Feiltema som dere kaller det har løftehøyde fra 10-45 cm. Er vel ikke godt å få de lavere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Jeg har den Racing jekken til Biltema. Funker bra den. Går akuratt under klumpen til bærebrua forran. Men uten bil oppå den så er det to jekk så er det helt til toppen. Sparer utruli mye tid med en slik jekk i forhold til vanlig 2t. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Er vel ikke verre enn å kjøre oppå noen plankebiter så du får 10cm jekk under.. Rimelig lite fjæringsvei med så lav toførr vel :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg