Gå til innhold

frontspoiler og lakkering

Ranger emnet

golf 2 gti

Anbefalte innlegg

5K betalte jeg for del lakkering av min bil. altså bare overflate.

Dette er bare å anbefale viss du skal ha samme farge som før. Viss ikke får du skille inni dørene og motor rommet. Dette er ikkke fint.

Men gjør du meste parten av jobben selv så blir det mye billigere enn om en lakkerer skal gjøre det. Pappa sin bil ble 19K når den ble lakket.

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man gjør grunnarbeidet selv bør man passe på å gjøre det godt! Utrolig så godt småfeil synes når man har fått på lakken. Kanskje ikke de første dagene men etter et par uker når lakken er gjennomherdet. Da kan små riper fra slipinga dukke opp, ihvertfall på metallic/perlemors farger. Vet ikke om det forekommer på dekkfarger da. (lakk uten metallic/perlemorseffekt)

1984 Volkswagen Golf GTI

1987 Audi 90 2.2E

1987 Volkswagen Golf 1.8i GL

1981 Volkswagen Golf C

- - -

1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by golf 2 gti

Hei

Jeg lurer på hvorddan man setter på en rs frontspoiler på en golf 2 gti?

må man poppe eller kan man skru?

Kan noen fortelle meg det?

Tusen takk!!

RS2 fanger?

Det finnes RS2 fanger og RS4 fanger. Om jeg selv skulle valgt en av disse typene. Så hadde jeg valgt RS4, den er ihvertfall firkantet, sånn som bilen er. RS2 er altfor rundt for bilens opprinnelige design.. :)

RS2 er den vanligste da. Den finnes det to typer av. En i glassfiber og en i plast.

Den i glassfiber er komplett. Bare å grunne og lakke. For å montere.

Den i plast er bare underdelen. Så du må benytte deg av en 90 fanger sin toppdel (den sorte delen med blinkers i) for så og spleise disse delene.

Jeg hadde en RS2 fanger på min Golf. Glassfiber. Tålte svært lite. Den blei solgt fort.. :) Vurderte en RS4 fanger når jeg hadde planer om å bygge opp bilen igjen etter kræsj. Men, det blei ikke noe av.

- Jonte

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider