golf 2 gti Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Hei Jeg lurer på hvorddan man setter på en rs frontspoiler på en golf 2 gti? må man poppe eller kan man skru? Kan noen fortelle meg det? Og hvor mye koster det å lakkere en golf 2 gti i mørkeblå? Fint hvis noen som har peil svarer meg!! Tusen takk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 hei hei og velkommen til forumet.. det koster rndt 10 000 å lakkere en bil.. er iværtfall de prisa jeg har fått. legg ut bilder mvh Lars robert Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 RS fanger skrur man på... Lakking varierer fra 3000.- og laaangt oppover. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Thomas, lakkering kommer ann på hvor mye forarbeid du legger i det selv... Pusser du ned alt selv og gjør alt forarbeidet får du det vel for en 5000 ,- ... Kanskje mindre tilogmed :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 5K betalte jeg for del lakkering av min bil. altså bare overflate. Dette er bare å anbefale viss du skal ha samme farge som før. Viss ikke får du skille inni dørene og motor rommet. Dette er ikkke fint. Men gjør du meste parten av jobben selv så blir det mye billigere enn om en lakkerer skal gjøre det. Pappa sin bil ble 19K når den ble lakket. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurifaks Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Hvis man gjør grunnarbeidet selv bør man passe på å gjøre det godt! Utrolig så godt småfeil synes når man har fått på lakken. Kanskje ikke de første dagene men etter et par uker når lakken er gjennomherdet. Da kan små riper fra slipinga dukke opp, ihvertfall på metallic/perlemors farger. Vet ikke om det forekommer på dekkfarger da. (lakk uten metallic/perlemorseffekt) Siter 1984 Volkswagen Golf GTI 1987 Audi 90 2.2E 1987 Volkswagen Golf 1.8i GL 1981 Volkswagen Golf C - - - 1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Fatter'n betalte 3000,- for lakkering et sted i / på Lierskogen. Husker ikke om det var i motorrommet, men det var hvertfall inni også. Før: Etter: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Originally posted by golf 2 gti Hei Jeg lurer på hvorddan man setter på en rs frontspoiler på en golf 2 gti? må man poppe eller kan man skru? Kan noen fortelle meg det? Tusen takk!! RS2 fanger? Det finnes RS2 fanger og RS4 fanger. Om jeg selv skulle valgt en av disse typene. Så hadde jeg valgt RS4, den er ihvertfall firkantet, sånn som bilen er. RS2 er altfor rundt for bilens opprinnelige design.. :) RS2 er den vanligste da. Den finnes det to typer av. En i glassfiber og en i plast. Den i glassfiber er komplett. Bare å grunne og lakke. For å montere. Den i plast er bare underdelen. Så du må benytte deg av en 90 fanger sin toppdel (den sorte delen med blinkers i) for så og spleise disse delene. Jeg hadde en RS2 fanger på min Golf. Glassfiber. Tålte svært lite. Den blei solgt fort.. :) Vurderte en RS4 fanger når jeg hadde planer om å bygge opp bilen igjen etter kræsj. Men, det blei ikke noe av. - Jonte Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 kommer helt ann på om du pusser den først, kan godt komme ned i 3000 kr for hellakering viss du pusser og det skal ca samme farge oppå :) men viss ikke kan det komme over 10000kr :eek: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg