abcandreas Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Tok bilen idag tidlig og skulle kjøre på jobb. Startet med engang! kom ned bakken og vekk fra gatelysene så skrudde jeg på nærlys(Kjører allti med park/tåke:D ) ja, så da stoppet nesten bilen, spilleren skrudde seg av å på, tenkte jaha? så kjørte jeg videre og kom ut på hovedveien og tok på fjernlys, da sjedde det samme, merket også da jeg bremset så blinket lysene så ble dem normale igjen, hadde også høy dynamosus når jeg brukte veldi mye strøm (varme i seter, fullt lys, musikk). men skulle ta bilen hjem fra arbeid klokken 3 så var bilen treig å starte men greide ikke å få den til å dø igjen :S Hva kan være problemet? Spenningsregulatoren eller dynamo? :S Er en vectra b,1998, 1.6 Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Hjelp? :S Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carzone Vectra Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Dynamo. jeg har mått bytte min to ganger og det høres ut som samme problem som jeg hadde... Siter -1998 Audi A6 2.5TDI Quattro 180hk -1994 Opel Omega B Gate prosjektet -1995 Opel Omega "Kungfu Panda Drifter" x1997 Opel vectra b turbo (c20let) x 1996 Opel Vectra B 2.Ocd solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 okey :S Hvordan slakker jeg stramehjulet på reimen?? kanke finne noen strameskrue! bilde, noen som har?? Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Sjekk at batteripolene er godt festet på batteriet, og fjern eventuell eiring. Sjekk at det er nok syre på batteriet. Høres mest ut som det siste, eller at batteriet har levd sine beste år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Skal sette i nytt batteri og sjekke irring når jeg gjør dette. Lokale opel forhandler bare lo av meg når jeg fortalte hva som hadde sjedd :P Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg