Meling- Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 hei, har hatt av mindtkonsollen men jeg finner ikkje ut hvor denne bryteren til p lyset i dashen skal stå. noen som kan forklare meg det ? Siter - Audi A4 Avant 1.8T 96 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meling- Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 ingen? Siter - Audi A4 Avant 1.8T 96 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Skjønte faktisk ikke helt hva du lurte på =/ Parklys bryteren er jo en del av hendelen til kjørelyset.. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Skjønte faktisk ikke helt hva du lurte på =/ Parklys bryteren er jo en del av hendelen til kjørelyset.. Han mener nok det lille røde varsellyset i dash som lyser når man setter på håndbrekket. På volvoen min lå dette rett under der man drar i brekket på undersiden av midtkonsoll dekselet. På audi, aner ikke =) Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Ah..sånn og forstå ja :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meling- Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 ja det er den jeg mener. finner ikke utav hvordan den skal stå Siter - Audi A4 Avant 1.8T 96 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg