Mr Bean Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Se her, blir bra bruksbil dette her. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Noe gammel tråd, men prøver alikevel=) De Polo-stolene? er vel ikke interessert i å selge dem? Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 sitter ikke denne karen inne nå da? tar kanskje en stund før han svarer.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Elgen- skrev: sitter ikke denne karen inne nå da? tar kanskje en stund før han svarer.. hva sitter håkon inne for da?? bil svindel,:drive2 heeheh :) Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 vwcab skrev: hva sitter håkon inne for da?? bil svindel,:drive2 heeheh :) han soner 120dager ihvertfall, konkurs er det noen som snakker om. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 sånn å forstå=) for bare vente å se...kan jo være en mulighet for at han vil selge de da... Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 daain83 skrev: sånn å forstå=) for bare vente å se...kan jo være en mulighet for at han vil selge de da... Hei, stolene er desverre solgt. Har faktisk skjedd endel med Transporteren mens jeg har vært borte, den er blitt hellakkert blant annet. Noen smådingser igjen så begynner det å bli bra. Her er et lite sneakpeak, flere bilder kommer når jeg blir frisk fra lungebetennelsen... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Desember 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 Fikk tatt en nytt bilde i dag, skal få tatt flere når jeg selv blir frisk og får vasket den... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Night_wolf_x Skrevet Desember 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 NIce farge på bilen, har du lakkkoden på an? Hvilke planer har du videre for bilen? Siter Bilene mine: vw caddy mk1 86 modell (prosjekt) vw golf mk1 83 modell (ikke bestemt) vw golf mk3 92 modell (bygges om) vw golf mk3 vr6 delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Liten oppdatering her også... Tok noen flere bilder idag, vaska i går men etter en tur til Fredrikstad så er den ikke veldig ren her... Har bestillt ny lysbryter slik at jeg får koblet til kurvelysa foran. I tillegg så har jeg kjøpt nytt venstrespeil og venter på et engelsk høyrespeil. Videre skal TDI-emblemet i grillen fjernes, samme med merket bak. Dekslene rundt lyktene skal få en frisk ny sort lakk og VW-merket i grillen skal byttes mot et sort. Xenon kommer også, samt at jeg bytter vindusviskerhendelen slik at jeg får Cruise-controll også... : klø : Også blir det en sånn en her som Koolart har fiksa til meg... :) Plutselig kom jo vinteren også og jeg fikk sjokk når jeg så hvor dårlige dekka foran var, så da bar det rett til Dekkshift... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 fin farge =) men skal du skifte til facelift font å en stygg grill ? jeg sjønner facelift delen men den grillen :spider Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 devil duck skrev: fin farge =) men skal du skifte til facelift font å en stygg grill ? jeg sjønner facelift delen men den grillen :spider Jeg skal IKKE ha facelift, og iallefall ikke den grillen. Hvis du faktisk leste det som stod i innlegget så ville du ha skjønt det... Jeg skrev nemlig dette: Sitat Videre skal TDI-emblemet i grillen fjernes, samme med merket bak. Dekslene rundt lyktene skal få en frisk ny sort lakk og VW-merket i grillen skal byttes mot et sort. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Polardego skrev: Også blir det en sånn en her som Koolart har fiksa til meg... :) /Bilde_024.jpg[/img] mener du da vindaviseren som jeg ikke så før nå ? >,< damn hvor jeg kjika på bilde fø jeg så den :P Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsarve Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 De sorte lyktene var veldig stilige. Hvor fikk du tak i dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsarve Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Polardego skrev: Får vel oppdatere litt her, siden det er en stund siden sist... Jeg har nå kjørt 42000 km siden 1.desember og bilen har fungert upåklagelig... Et lite besøk hos ES-Tuning avd. Østfold har det også blitt tid til og er meget fornøyd med momentet som er i bilen nå. Har fått nye frontlamper også... Er blitt mange endringer i forhold til styling, felger etc. Siden dette er og blir en bruksbil så blir det moderat look på denne... Bilen blir lakket AlpineWeiss, og svart dekor kommer også på. Jeg hadde lenge bestemt meg får å kjøre på MAX 16" hjul siden dette er en bruksbil, meeeeeen så var det d da... Felger kom på i dag, 18" med 235/45-18 som er lovlige på bilen med sin lasteindex på 100. I morgen er det påsetting av senkesett fra H/R som senker 50mm. Og på torsdag sendes den til lakkering. Stay tuned... :deng De sorte lyktene var stilige. Hvor fikk du ta i dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg