Gå til innhold

Cosworth vs Yamah R1

Ranger emnet


Asim

Anbefalte innlegg

  • Svar 639
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha.. stemmer det Erik sier.. hakke sett den/de as.

 

HVAAAAAAAAAA????

 

Det er da en kult film for alle bil intereserte.

Den stiller i samme klasse og på lik linje med Convoy, Smoky&bandit og F&F filmene. Har man bil dilla er det bare filmer som må ses.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVAAAAAAAAAA????

 

Det er da en kult film for alle bil intereserte.

Den stiller i samme klasse og på lik linje med Convoy, Smoky&bandit og F&F filmene. Har man bil dilla er det bare filmer som må ses.

ungdommen nå til dags....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVAAAAAAAAAA????

 

Det er da en kult film for alle bil intereserte.

Den stiller i samme klasse og på lik linje med Convoy, Smoky&bandit og F&F filmene. Har man bil dilla er det bare filmer som må ses.

 

Er jeg liksom mindre bilinteressert enn deg jeg da fordi jeg ikke har sett en gammal bilfilm fra 19krig? Gamle bilfilmer interesserer meg midt i ræva :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg liksom mindre bilinteressert enn deg jeg da fordi jeg ikke har sett en gammal bilfilm fra 19krig? Gamle bilfilmer interesserer meg midt i ræva :P

 

hehe, legg ut et bilde av det a. i hvertfall vist det er en vhs du skal ha i ræva.

 

var utrolig synd da at det ikke noen som informerer om hvordan det gikk. vist det har blitt kjørt da.

noe som de fleste her vel tviler på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg liksom mindre bilinteressert enn deg jeg da fordi jeg ikke har sett en gammal bilfilm fra 19krig? Gamle bilfilmer interesserer meg midt i ræva :P

 

Nei det var ikke en utalelse om at du var mindere bil interesert enn meg. Heller en oppfordring til å se filmen pga at du virkelig har gått glipp av noe. Men hvis du skal sitte der som en spydig liten drittunge og slenge dritt kan jeg gjerne skaffe en kopi til deg og stappe den langt opp i ræva de siden du selv hinter til at det er der det intereserer deg. DUST.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det var ikke en utalelse om at du var mindere bil interesert enn meg. Heller en oppfordring til å se filmen pga at du virkelig har gått glipp av noe. Men hvis du skal sitte der som en spydig liten drittunge og slenge dritt kan jeg gjerne skaffe en kopi til deg og stappe den langt opp i ræva de siden du selv hinter til at det er der det intereserer deg. DUST.

 

Who's da man?! haha.. Hvor lang tid brukte du på dette innlegget a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* - ikke med rosiner, du har nok mer enn nok av sukker i blodet.

 

Men ja, har ikke sett den filmen selv, må ta en titt på den en gang. Hvis den er så bra.

 

Men angående r1 VS cosworth, hmm gir de ikke ut resulateter så skjedde det ikke. For hvem vil vel ikke "skryte" på seg at de kjørte fortere enn motparten?

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke hvorfor dere lager så javli stor sak ut av dette =)

 

men på en annen side så må vi ha noen tråder for å ha en måte å underholde hverandre på:cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers:

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår