Gå til innhold

Cosworth vs Yamah R1

Ranger emnet


Asim

Anbefalte innlegg

  • Svar 639
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

fusken var vel på ca 9200rpm sånn det er nå,men det feilsøkes der om dan så mc driver fusk stiller gjere opp på en re run når feilen er funnet og da er nok jeg der å................................

No smoke,no fun!

Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r,

spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Blir kanskje litt dumt å spørre om en motorsykkel originalt kan ta en værsting-bil. Det kan nok alltids lages en motorsykkel som tar en Veyron. Bare tenk på at det er mye mer krevende og farligere å kjøre en værsting-motorsykkel enn en værsting-bil. Gir du flatt vil nok ikke Veyron'en gå rundt, men hadde det vært en R1 hadde du gått på trynet hardt. For å ikke glemme det så må du være flink for å kunne hente mest mulig effekt ut av sykkelen uten å ligge på bakhjulet. Når ligger på bakhjulet vil du jo også tape masse effekt pga luftmotstanden og det er farlig. En motorsykkel som klarer å dra en Veyron er jo opplagt en selvmords-maskin, så hvor mange ville kjøpt denne sykkelen? Greit nok man kunne jo laget en 5 meter lang sykkel med en to meter lang svingarm så den ikke kunne klart å gå på bakhjulet med hjemmelengsel, anabole steroider og fullt gasspådrag. Alikevel ville jo sykkelen vært tung og vanskelig å kjøre. Den ville jo heller ikke vært ideell til noe annet enn dragracing da en lang motorsykkel fungerer dårlig i svingene. Det finnes jo Y2k. Om den tar en Veyron eller for den slags skyld den ultimate bi vet jeg ikke. På sletta kanskje, på en fjellvei har jeg min tvil.

 

Jeg har ikke så mye peiling på dette så jeg er litt forsiktig med å uttale meg. Jeg tror at en motorsykkel har potensialet til å kunne ha høyest mulig fart, men en motorsykkel vil ikke kunne holde følge på svingete veier.

 

Ang tråden så overasket det meg ikke at motorsykkelen tapte. Grunnen til at den tapte kan jo være at motorsykkelen er drevet tungt, at sjoføren er dårlig osv. Det kan også bare være at motorsykkelen ikke kan måle seg med Cossien.

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi
ls1 Twin turbo i volvoen :D

:D hadde ikke vært feil det.

Den videoen er fake. Motorsykkelen står med bakhjulet i lufta på en plattform som er montert foran på en porsche ruf ctr. Lyden er lagt til i ettertid!!

hahaha, lo godt der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår