Gå til innhold

Cosworth vs Yamah R1

Ranger emnet


Asim

Anbefalte innlegg

  • Svar 639
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har en boss hoss her på jobben nå med 650 HK.

det er ganske så pervo.

 

så veier den 600+ kg også da.. og er umulig og kjøre med.. det finnes ikke dynamik i den for og kjøre på en svingete vei..

 

og bremse med den sykkelen der er og sammenligne og bremse et vogntog.. i mine øyne er den bare harry, mye lyd og ingen handling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så veier den 600+ kg også da.. og er umulig og kjøre med.. det finnes ikke dynamik i den for og kjøre på en svingete vei..

 

og bremse med den sykkelen der er og sammenligne og bremse et vogntog.. i mine øyne er den bare harry, mye lyd og ingen handling

 

og du har kjørt mye vogn tog og Boss Hoss eller? siden du prater om handling og bremsing her.

 

for det første veider den mindre enn 600 KG.

og den er nok ikke umulig og kjøre med. noe du da veit veldig lite om vill jeg tro. da det er svært få som har fått prøve en sånn.

og et vogntog er jo ganske undervurdert i bremser, er ikke mye lengre et vogntog har i bremselengde på tørt føre.

 

jeg mente mere at en normal sykkel. ta for eks. min. så skal jeg nok bremse ræva av en orginal "normal" bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og du har kjørt mye vogn tog og Boss Hoss eller? siden du prater om handling og bremsing her.

 

for det første veider den mindre enn 600 KG.

og den er nok ikke umulig og kjøre med. noe du da veit veldig lite om vill jeg tro. da det er svært få som har fått prøve en sånn.

og et vogntog er jo ganske undervurdert i bremser, er ikke mye lengre et vogntog har i bremselengde på tørt føre.

 

jeg mente mere at en normal sykkel. ta for eks. min. så skal jeg nok bremse ræva av en orginal "normal" bil.

 

nok en gang så beviser forumet her inne hvor mye små barn det finnes her inne. en boss hoss er ingen sykkel i mine øyne, den er stygg, bråker 100 ganger mere enn det går og ha ABSOLUTT ingen gode kjøre egenskaper... den er KUN super harry!,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nok en gang så beviser forumet her inne hvor mye små barn det finnes her inne. en boss hoss er ingen sykkel i mine øyne, den er stygg, bråker 100 ganger mere enn det går og ha ABSOLUTT ingen gode kjøre egenskaper... den er KUN super harry!,

 

hehe, bra og kalle meg for et lite barn. hehe. det var jo virkelig voksent Jens.

det beviser jo bare mere din lille tilstand.

siden du ikke har noe mere konkret og komme med, så er vel du bare uviten.

 

uansett om du synes den syklen er stygg eller ikke så går det veldig bra. er nok ting som går bedre, men det er nok godt trimmede sykler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, bra og kalle meg for et lite barn. hehe. det var jo virkelig voksent Jens.

det beviser jo bare mere din lille tilstand.

siden du ikke har noe mere konkret og komme med, så er vel du bare uviten.

 

uansett om du synes den syklen er stygg eller ikke så går det veldig bra. er nok ting som går bedre, men det er nok godt trimmede sykler.

 

 

vell den sykkelen går ikke mye bra, hvis du tror det så skal du gjerne fortsette med det..

 

har kjørt sykkel i 6 år og prøvd alt i fra 125 ccm til 1300 og super trimmet R sykkler. så ja har stor peiling på hva jeg snakker om.. og jeg skal vedde vogn kortet mitt på at den sykkelen aldri i livet tar en r sykkel fra 2006.,

 

den sykkelen som du snakker om er KUN show sykkel, og harry for noen, og sikkert drømme sykkel for noen men i mine øyne så er den sykkelen harry som f..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vell den sykkelen går ikke mye bra, hvis du tror det så skal du gjerne fortsette med det..

 

har kjørt sykkel i 6 år og prøvd alt i fra 125 ccm til 1300 og super trimmet R sykkler. så ja har stor peiling på hva jeg snakker om.. og jeg skal vedde vogn kortet mitt på at den sykkelen aldri i livet tar en r sykkel fra 2006.,

 

den sykkelen som du snakker om er KUN show sykkel, og harry for noen, og sikkert drømme sykkel for noen men i mine øyne så er den sykkelen harry som f..

 

har ikke sagt at det er den syklen som går best jeg, er nok mye annet som går bedre enn det. men vist du prøver og si at en sykkel på 450 kg ikke går bra med 600 HK, så burde jo en personbil med 600 hk som veier nesten 3 ganger så mye gå utrolig dårlig. da man tømmer førstegiret under halve drag stripa, da man greier og ha over 200 km/t på ca 200 meter.

jeg har ikke dette som noe drømme sykkel, jeg har den syklen som jeg synes er drit feit jeg, og det er ikke noe super duper sykkel, men den går greit nok. jeg har en kawasaki Z1000.

 

 

vist han hadde hatt mere feste så er det jo litt uvist om hvem som ville ha kommet først. og vist det er den med den lille motoren så er jo ikke det mere enn 350 HK tror jeg, så med ca 250 til så hadde den vel gått enda dårligere vel?.. men så klart veigrep blir jo et problem. men på stripa så tviler jeg på at det er mye som greier og holde følge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå som jeg er på jobben her og har litt mere tekniske data, så gjør boss hossèn 220km/t på 1 gir og 330Km/t på 2 gir.

med den minste motoren så gjør den 0-200Km/t på 5,3 Sek.

dette er jo da en 5.3L

vi har en på jobben her med en 8.8L 540 big block 950NM på 580 HK. skal vedde på uansett hvordan R sykkel du har hatt. så hadde du aldri greid og kjøre fra en sånn på stripa.

og vist du vedder vogn kortet ditt så er det ikke umulig at jeg kan fikse det for deg. og så klart du tar den i svingene, det sier vel seg selv.

 

Hilsen et lite barn, Jens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå som jeg er på jobben her og har litt mere tekniske data, så gjør boss hossèn 220km/t på 1 gir og 330Km/t på 2 gir.

med den minste motoren så gjør den 0-200Km/t på 5,3 Sek.

dette er jo da en 5.3L

vi har en på jobben her med en 8.8L 540 big block 950NM på 580 HK. skal vedde på uansett hvordan R sykkel du har hatt. så hadde du aldri greid og kjøre fra en sånn på stripa.

og vist du vedder vogn kortet ditt så er det ikke umulig at jeg kan fikse det for deg. og så klart du tar den i svingene, det sier vel seg selv.

 

Hilsen et lite barn, Jens.

 

skaj gjerne se en som kjører 0-200 kmt på 5,3 sec. dette er nok estimert fra dette må det da ligge noen film av.. og jeg ble ikke veldig skremt av 220 på første git liksom, er jo ikke så mye mere en en normal 1000ccm har på 1 git heller.

 

den sykkelen er og blir harry og det er min mening, selv om det er din drømme sykkel så får du lage en anne tråd om dette, ser ikke grunnen til at man skal forpeste denne tråden med mere dritt,

 

og du er jens`? siden du signere med at du er et lite barn med navn jens,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå som jeg er på jobben her og har litt mere tekniske data, så gjør boss hossèn 220km/t på 1 gir og 330Km/t på 2 gir.

med den minste motoren så gjør den 0-200Km/t på 5,3 Sek.

dette er jo da en 5.3L

vi har en på jobben her med en 8.8L 540 big block 950NM på 580 HK. skal vedde på uansett hvordan R sykkel du har hatt. så hadde du aldri greid og kjøre fra en sånn på stripa.

og vist du vedder vogn kortet ditt så er det ikke umulig at jeg kan fikse det for deg. og så klart du tar den i svingene, det sier vel seg selv.

 

Hilsen et lite barn, Jens.

 

 

nå skal det vel legges til at bossen da faktisk ikke skal være så lett og komme igang med uten att rompa vil en annen vei;)

No smoke,no fun!

Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r,

spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår