Gå til innhold

noen som veit?

Ranger emnet


Opel_Andrè

Anbefalte innlegg

Noen som har ett godt tips te åssen man kan komme seg over damer?? sliter mildt sagt som faen..... vi var sammen i over 2år, min første ordentlige kjærlighet. vi skulle flytte sammen når jeg var ferdi i militære å forlove oss.... men så tok d slutt. jævli brått. hu ville være litt for seg sjøl... noen som har ei god oppskrift? er helt jævli å sitte fast i militære me kjærlihetssorg av enorme dimensjoner.... håper på svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Been there,done that,nesten...

 

Bare la vær å tenke på Xen din,vær sammen med venner, tenk alt det negative om henne (feks. at hun hadde valker,var dårlig i senga o.l), pul andre jenter, og bare nyt livet så går det nok over etterhvert :)

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm. som sagt love hurts, mer en man tror faktiskt! Er helt jævligt! en metode er og sprette flaska og ta en tur på byen sammen med gode venner og fine en dame, det gjør du let, jenter elsker en gutt som har kjærlighets sorg, da biter de seg i leppa og spør om hun kan trøste deg ;)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg beina på bordet,ikke kast bort kalorier ved å tenke på,og sørge over henne..

Ja,jeg vet det er lett for meg å si,men la oss si at jeg har både gjort det og blitt utsatt for det og vet at det virker..

For hvis du ikke viser interesse eller engasjemang for henne så liker hun ikke det..

Og da er det hennes tur til å lure..."hvorfor i allverden trygler å ber han ikke på sine knær om at jeg skal komme tilbake mon tro???"

Og gjør som han over her skrev,pul ivei for harde livet,fest hardt med gutta og kos deg når du har ledig tid fra armyn!

Og for all del,gi faen i å kjør forbi huset hennes om kvelden og lek detektiv for å speide etter eventuelle beilere,for finner hun ut det er det ihvertfall kroken på døra..

Så spill kostbar og gi uttrykk for at hun ikke er uerstattelig hvis du skulle møte på henne eller snakke med noen av hennes sladreglade venninner...

Hehehe..skulle nesten ønske jeg var i dine sko,det finnes ikke noe som er mere morro enn å kødde med sånne "dyrebare" jenter...

:spin

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, vesle gutten min! Nå skal du slutte å bry deg om hu!!! Det blir bare krøll og dårlige dager ut av!

Og hu er faan ikke verdt det! Tru meg!!!

Ubrukelig med kjerringer som ikke har lappen! Små sippe-tryner er ikke noe å spare på, og det veit du like godt som meg! :)

Komma deg heimatt så vi kan finne no som er verdt å ha i ei natt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå ned i garasjen og skru, og se at resultatet blir slik du vil; prøver du og forandre damen på samme måten som bilen blir det kjefting, grining og kopulerings-mangel :D

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Been there,done that,nesten...

 

Bare la vær å tenke på Xen din,vær sammen med venner, tenk alt det negative om henne (feks. at hun hadde valker,var dårlig i senga o.l), pul andre jenter, og bare nyt livet så går det nok over etterhvert :)

 

hahaha, du har vel go erfaring du gutten :)

 

BT: Ikke tenk noe mer på ho :) Finn på mye kødd med venner, har du gode venner hjelper de deg nok igjennom det ;)

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta tida til hjelp... Ver med venner, berre kos deg på andre måtar enn å ver med ho. Å nedleggje andre kvinnfolk... Jaja, er opp til deg å bestemme det. Eg og gamlekjærasten braut opp i desember i fjor, og vi lev no i beste velgåande som gode venner. Berre ta tida til hjelp, fungerar til det meste. :-)

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, vesle gutten min! Nå skal du slutte å bry deg om hu!!! Det blir bare krøll og dårlige dager ut av!

Og hu er faan ikke verdt det! Tru meg!!!

Ubrukelig med kjerringer som ikke har lappen! Små sippe-tryner er ikke noe å spare på, og det veit du like godt som meg! :)

Komma deg heimatt så vi kan finne no som er verdt å ha i ei natt! :D

 

hehe vi får ta vårs ei onkli fylle kule ell 3 når jeg har perm sindre;) har jo 3 uker perm i jula. vi får holde sammen vi som har blitt dumpa:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Life's a bitch, then you die...

 

prøv å nyt livet mens du har det.... love comes, love goes...

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da hadde jeg nok gjort alt for å slippe å ha kontakt med hun. ikke svare på mld, tlf eller brev/mail, o.l... det beste du kan gjøre er vel bare å gi "faen" om du kl arer det;)

godt det finnes ting som nettby, blink, match osv. der er det jo så engelt å fikse seg dame at du ikke vil tru det;)

få deg en ny fgf så ordner ting seg veldig fort:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår