Gå til innhold

Spr. om holdbarhet på Audi A4..

Ranger emnet


hummm

Anbefalte innlegg

Hei.

Er i den tiden der jeg sitter og funderer på min første bil.

Valget er ganske sikkert en Audi/Vw.

 

Mange kommer da til meg og sier at Audi har MYE problemer (kjenner ikke til dette, selv om begge brorene mine har A4 V6, mamma har A3 1,6 og pappa har A8.)

 

Hører spesiellt om 1,8T at de har null holdbarhet, en som hadde bytta alt utenom dynamoen på hele motoren.

Og at opphenget foran er helt på styr.

 

I tillegg får jeg høre at Audi a4 og a6 før 2000 er dårlig sammenskrudd, og at jeg bør finne meg en nyere enn det isåfall.

 

Noen som kan fortelle meg noe som dere VET stemmer?

 

Takk! =)

BMW 535D Hartge

X:Audi A6 1,8TQ, Audi RS2 MTM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja forstillinga på A4 B5 er "svak". Men dette er som regel ikke ett problem da delene som oftest allerede er skiftet. Det er heller ikke dyrt eller vanskelig å bytte selv. Og hvis han karen har byttet alt utenom dynamo, sier det mere om eier en bil mener jeg. For det er bullshit

1993 Audi S2 coupe

2000 Audi A4 1.9TDI sedan

X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT

X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.

Men vist V6`ene er like 1,8T, så tåler de juling..

For ene broren min er typen som alltid har full gass ut av ett kryss i håp om å få firhjulspinn :p Mener på den er ganske medfart, og den virker strøken og fin å kjøre etter nesten 250`km

BMW 535D Hartge

X:Audi A6 1,8TQ, Audi RS2 MTM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fornøyd med bilen.. har hatt lite problema med den, dvs. skiftet magnetventil, lmm, 1coil, endeledd. men det er slitedeler... men må nokk selge bilen nå p.g.a kjøp av leilighet

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår