kallert Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Har en 2,3l V5 på 170 hk og 4motion som jeg vurderer om jeg skal gjøre noe med. Ønskeliste: -Frontfanger -Bakfanger/skjørt -Sideskjørt -Takvinge -Eksosanlegg -Felger -Panserforlenger -Cleanlook -Nye lys bak og fram Dette er selvsagt kun i tankene mine enda, men det hadde vært fett å fått til alt dette. Vi får se iløpet av vinteren hva som blir gjort;) Skal se om jeg snart legger inn noen bilder av bilen min slik som den er nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Du kan jo starte med å poste bilder av den, og så kan du jo selge den til neste år til meg ;) Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kallert Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Hehehe, lov å drømme. Skal få tatt noen bilder snart. Skal bli bra vær til uken så jeg skal se om jeg får tatt noen bilder da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 få inn noen bilder da:) tøft utgangspunkT:) Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 V5? Som i 5 cyl og v form? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kallert Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Helt riktig, 5 cyl i 15 graders V Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 ikke ødelegg en orginal VR5 med å sette på styling!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 ikke ødelegg en orginal VR5 med å sette på styling!! hvis det blir gjennomført er det vel ikke en ødeleggelse av en bil? og han må da få gjøre som han vil? :S uansett, bilder da! :D Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kallert Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Tenkte jeg skulle ta noen bilder av bilen min inatt når jeg var på jobb, men jeg glemte kameraet. Har snart langfri og da skal jeg fikse noen bilder. Men den er jo ikke så spesiell(enda), er en orginal 2,3 V5 4 motion. Sølv farget 5 dørs med 16" felger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kallert Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Her kommer noen bilder av hvordan bilen ser ut nå. Spylelokket til lyset på høre side hadde falt av hos det forrige eieren og det er noen lakkskader der. Fjomp hadde vært bortpå bilen uten å si ifra. Satt vinterdekkene over på sommerfelgene, så nye sommerfelger og dekk blir det garantert. Her har forrige eier vært med garasjedøren å laget noen riper. Hvis det blir gjort noe med bilen så skal selvsagt emblemene beholdes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 hihi...trodde kanskje at bokstaver og táll hadde blitt forvekslet. at det sto 5V ISTEDENFOR V5. TO helt forskjellige motorer gitt. Jeg har aldri sett en slik før..... hvordan går det med bilen? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 er det ikke 150hk i disse? hva ahr du såfall gjort? Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kallert Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Det er ikke skjedd noe med bilen enda. Som sagt, dette er ønskene om å gjøre noe. Men så har jeg gått i tenkeboksen ang. hva som eventuelt skal gjøres og sparing av penger til boligkjøp. Og disse to går sjelden godt ihop. Og der er 170 hk i denne. Kom i 150 hk og etterhvert 170hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg