Gå til innhold

mb300 diesel i en 240?

Ranger emnet


Kastel

Anbefalte innlegg

Noen som har en link til noen som har gjort det her?

http://www.smt.nu/default.asp?Expand=1&Display=12

Hadde vært morsomt å fått en 300 tdt fra mercedes w123 i en volvo da.Har hatt en del av dissa mercedesane å motoren er skuddsikker diesel , var ikke så fornøyd med vw lt motoren som var i d6 en å det er litt meir guff i en 300tdt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor OM617 motor for der er ikke noe særlig eletronik å en ganske enkel motor :P å motoren er ganske sterk ellers med stål topp. Prøvde å ta livet av en jeg skulle sende til høggern e gang å fy f den tålte juling. Nyere mb dieseler å D6 har lenger topper med 6 syl å lettere for dei vrir seg å sånt med. + gamlingen har 3 w123 300tdt å har god kjennskap til dei :) Hadde vært morsomt å prøvd , får se hva som sjer med Avgiftene på diesel biler neste år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor OM617 motor for der er ikke noe særlig eletronik å en ganske enkel motor :P å motoren er ganske sterk ellers med stål topp. Prøvde å ta livet av en jeg skulle sende til høggern e gang å fy f den tålte juling. Nyere mb dieseler å D6 har lenger topper med 6 syl å lettere for dei vrir seg å sånt med. + gamlingen har 3 w123 300tdt å har god kjennskap til dei :) Hadde vært morsomt å prøvd , får se hva som sjer med Avgiftene på diesel biler neste år

 

avgiftene på dieselbiler neste år er vel allerede bestemt... 100kr ekstra for dieselbiler med partikkelfilter, og 300kr for de uten..

1981 Volvo 244 B21ET powered by MS (prosjekt)

1977 Volvo 242L

1977 Volvo 244 Jubileum

1987 Volvo 740\760 TIC

MDS ãr bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt du tenker på er jankie! hvorfor har du volvo da?

 

Må man tviholde på et bestemt produkt eller kan man ha fler favoritter? jeg har fler.

Er vokst opp i volvo og kjører volvo.

Men har et stort hjerte til amerikanere så kanskje med tiden jeg sitter bak rattet på en ekte amerikaner også ;)

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår