KristianG Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Enig med Mordi87, emblemfri grill er _mye_ pener enn hønsenettingen du nå har i grillen. Ellers syns jeg det var en kjempeflott bil! Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniil Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Det er faktisk en vesentlig forskjell på hønsenetting satt på en orginal golf grill, og en som er laget i helplast, noe denne er. Grillen er lakkert i samme farge som bilen, og alt er i ABS plast. Er enig at grillen ikke tar seg best ut på bilde, men når jeg får på panserforlengeren, ser fronten tamt sexy ut, syntes jeg hvertfall. Grunnen til at jeg valgte en litt annen front, er fordi 99% av alle andre golfer har den standard kamei fronten, med list på toppen. Ja, er sexy det og, men ville prøve noe nytt. Min forrige Golf så slik ut: Så derfor denne gangen, prøver jeg litt andre ting :) Er fortsatt masse som gjenstår med bilen. Om noen har noen kule ideer til basskasse og hatthylle løsning bak (Skal ikke ha speakers i hatthylla, og den skal være "åpen"), så hadde det vært konge. Trenger litt inspirasjon. Det blir x2 12" med magnete vendt utover, baki og en svær forsterker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniil Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Jeg forresten akkurat merke til at jeg hadde skrevet feil url til komplett bildegalleri. Redigerte det nå, men urlen er altså: http://www.mementoguild.com/galleri Tydligvis ikke så mange som har vært inne på den linken, siden ingen har påpekt det:) Kommer til å komme flere bilder av bilen så fort det kommer skilter, interiør, høyglanspolering av den nye lakken, ny hissig bakfanger med skiltplass etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 men du ? den her .: http://www.thehoffmangroup.com/Autoloc/Products/Products_KL.lasso er det det samme som du har ? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniil Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Nei, har ingen av dem. Den jeg har er fra VDO. Er jo ikke verre enn å ringe VDO importørene i Norge, og høre om den jeg har er å få tak i. Den du linket til var bare noe jeg fant på et google søk. Den virker dog bedre enn den jeg har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniil Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Da har jeg endelig fått skilter på bilen. Det var utrolig digg:) Fikk også godkjent 1 arms visker uten tuv papirer (glemte dem), så tydligvis hadde han på biltilsynet en bra dag :) Kommer med fler bilder etterhvert som nytt interiør etc kommer inn i bilen. Digg å få kjørt golf igjen ja!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniil Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Jeg lurer på å få meg bakluke med vipp. Har hørt mange forskjellige ting om hvem takluke jeg burde sette på osv, men har aldri fått noen konkret svar. Kan noen som har gjort dette før, fortelle meg litt? Må man borre og kutte i noe, passer dem rett over osvosv. Er det med glass, eller lakkert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniil Skrevet November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Ingen som har noen tips til bakluke med vipp på toern? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 kan du forklare meg hva denne VIPP greiene er ? =) kanskje jeg klarer finne på noe vis jeg vet hva det er =] Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Takluke fra Audi 80 skal passe rett over, denne har vippefunksjon. Har ikke prøvd selv, så dette er kun det jeg har lest. Muligens takluker fra Golf III passer over? Må måle osv, har ikke funnet noe om det på nettet. De har jo glass-takluker på noen modeller, noe Audi 80 ikke har såvidt jeg vet (correct me if i*m wrong) Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniil Skrevet November 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Som kr0lle sier Ghost, det er en takluke hvor den kan vippe seg opp bak. Golf 2 lukene har kun åpne/lukke funksjon. Ville helst også hatt med glass istedenfor metall. Har fått noe info om passat og audi 80, men har aldri hørt det fra noen som selv har stått for byttingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 oja ok ... skjøønnte ikke helt hva du mente pga du skrev " Ingen som har noen tips til bakluke med vipp på toern?" Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducco Skrevet Mars 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2011 hei hvilken bakseter er d du har i denne? jeg har selv en golf 2 GTI 8V som jeg holder på litt med Hilsen Linda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg