Gå til innhold

E230 W210 sentrallås problem


canberra

Anbefalte innlegg

har seg slik at når jeg trykker på nøkkelen så lyser det rødt som det skal i speil og håndtak, men den låser seg ikke, skjedde sånn plutseligt, samme med strømmen til cd spilleren, vet ikke om begge har noe samspill? Takker for svar..

AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine

xNissan 200sx S14 95 SOLGT

xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT

xgolf 3 vr6 SOLGT

xGolf gti g60 SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt akkurat samme feil som deg

Er sikringa til bilstereon og vakuum pumpa til sentrallåsen. og den ligger under baksette rett ved batteriet. Bare løfte på mattene under der så finner du den.

MEN det skal litt til for at den går, på min bil gjikk sikringa på grunn av at motoren til vakuum pumpa var brent fast.

Men fikk over halt denne ved å demontere den.

Ny vakumpumpe koster rundt 6000 oss Mercedes.

97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS"

X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt akkurat samme feil som deg

Er sikringa til bilstereon og vakuum pumpa til sentrallåsen. og den ligger under baksette rett ved batteriet. Bare løfte på mattene under der så finner du den.

MEN det skal litt til for at den går, på min bil gjikk sikringa på grunn av at motoren til vakuum pumpa var brent fast.

Men fikk over halt denne ved å demontere den.

Ny vakumpumpe koster rundt 6000 oss Mercedes.

 

Herre:( håper det ikke er pumpa! Men hvor er den sikringa? har sett igjennom alle sikringene i boksen i motorrommet, noen flere rundomstans?:wonder:

AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine

xNissan 200sx S14 95 SOLGT

xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT

xgolf 3 vr6 SOLGT

xGolf gti g60 SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en sikrings boks under pansret i dashborde og under baksete. Sikringa til sentralåsen/bilstereoen er samme sikring og ligger under baksete infor batteriet.

97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS"

X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Å nå ble jeg glad, har kjøpt meg ny bil for noen timer siden. Også plutselig går ikke låsene ned eller cd-spilleren på... ble LITT irritert kan du si...

 

Men takke være dere så fant jeg jo ut at det var den sikringen dere snakket om.... Tusen Takk !

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.

Tydeligvis standar på W210 den feilen.

Kan tyde på at vakuum pompen har trekt mye strøm pga dårlig motor i vakuumpumpa.

Min pumpe brant seg fast, men med litt tvangskjøring så var den så god som ny.

97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS"

X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår