dfrags Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 hei jeg har en Audi 100/s4 2.2tq jeg får ikke tåkelys/tåkebaklys/parklys/baklys/skiltlys/stoppelys til å fungere. Har dårlig nærlys framme.Heller ikke lysene på dashbordet fungerer. Cupelyset funker fint. Hva er galt? Noe relee eller? Siter - Audi A4 2.0TDI 05 - Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snakey Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 sikringer? Siter Audi S4 92 (sedan) Chrysler Neon 95 VW Golf 2 86 [solgt] Honda Prelude 86 [solgt] Subaru Impreza 93 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dfrags Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Alle sikringer er i orden. Er det flere sikringer en dem som er på "siden" av dashbordet? Siter - Audi A4 2.0TDI 05 - Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Georgen Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Ledningsbrudd en plass kanskje? Få med deg en elektrikerlærlig med litt utstyr så sjekker dere om det er brudd på noen av kretsene. Siter - Audi A6 2.6V6 '95 Vulcanschwartz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dfrags Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 er ingen sikringer som er gått. Og er ingen ledningsbrudd eller dårlig kontakt. Rettelse: får ikke kjørelys framme og bake, ikke tåkelys og ikke lys i instrumentene(speedometeret osv). Idag tok jeg ut alle sikringer og satte dem inn igjen å nå lyser alle lysene på gearintvallene mine (P , R , N , D , 1 , 2 , 3) oppe med instrumentene.Den viser ikke hvordan gear den er i. Hva er det som er galt? plis hjelp meg Siter - Audi A4 2.0TDI 05 - Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg