oletider Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 har vært å henta meg bil i dag. en 1982 modell volvo 242. med bilstein dempere og lesjafjørs senkesett. blått r-sport interiør. luisi ratt.b230e motor og servo:) er litt rust som må fikses og noen smell. når jeg skal til å bytte kanaler på bilen min nå. så på kanten ned etter bue på selve kanalen. så ser det ut som det er bårra hull eller noe og punka inni der og slipt etter på. på orginal kanalen? noen tips og triks til hvordan jeg bør gjøre det? hvor skal jeg sveise? og det dunker litt fra høyre fremre hjuloppheng. hver gang i hompel eller no. kan det være? og den dunker også hver gang jeg slipper speeden og når jeg gasser etter å ha sloppet gassen. kan dette være? legger ut et bilde også. Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Gratulerer med 242! :) Dunkinga bakfra når du slipper gassen kan være foringene i momentstaga, og/eller opphenge til mellomakslingen. Forran Er det nok stor sansynelighet at det er foringen til stab.staget som er sliten Ta en titt under å se om det er noe som ser ut som det kunne ha trengt en service :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yengis Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 og den dunker også hver gang jeg slipper speeden og når jeg gasser etter å ha sloppet gassen. kan dette være? kan være dårlig girkasseoppheng intresert i å selge r-sport trekkene? :) Siter facebookprofil '88 745GL bruksbil '76 242L prosjektbil '92 240 classic bygd opp og solgt, savn! :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Selg det du kan, og dra dritten til høgger`n!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Int. i R-Sport trekk! Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjelling Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Den dunkingen når du gasser å slipper kan også være kassa. Er det M46? Lagrene i OD'n på en jeg hadde blei sånn. Siter Hilsen Jonas. 1983Volvo 244glt(solgt) 1982Volvo 242Sugis http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=158767&highlight=sugis 1996Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 ikek vet jeg åssen kasse det er , jeg skal vartfall fikse opp bilen, så det er sagt. begynte på venstre kanal dag, gjør det ferdig i morgen. Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xwewit Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Selg det du kan, og dra dritten til høgger`n!! haha...wtf?Fet vogn, mye potensiale i den volvon. Siter Perfekt som en veltrimmet Volvo. BMW, også kalt nybegynnerfeil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Selg det du kan, og dra dritten til høgger`n!! Stakar deg :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Du er ikkje heilt go viss du tar og vraker ein 242;) Liker desse bilene, kan bli ett fint stukk med litt fiks her og der;) Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Fjerne rust;) og så: Senk mye, men ikke for mye Feite felger i 18" Nyeste typen baklys:) Grp A. vinge;) Trenger ikke mere på en slik bil:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 jeg komemr til å fjerne det av rust som må fjernes først får å få den gjennom eu, så om et år ca, når jeg begynner som lerling skal den pusses opp ånkli. kommer til å kjøre med dissse felgene med det første men senke ennå mer. hvis det blir nye felger blir det eiker 17toms. baklyktene skal byttes, men ikke første prioritet, har henta nye kanaler og venter på hjulbuer bak kan være intresert i å selge sete trekkene,midt armlene og listene rundt bilen hvis noen er intresert. bilen komemr ikke til å kastes, DET er sikkert og vist. Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg