FruCathrine Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Hva med å ta kontakt med BOS og spørre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FruCathrine Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Tenkte liksom jeg skulle slippe det da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Hva med å ta kontakt med BOS og spørre? Kanskje hun dater en som jobber der og lurer på hva han er god for :), sjekk skattelistene. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 eller kanskje vurderer å date en hersker :D Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FruCathrine Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Merk dere nickt mitt da... Ingen som vet hva de tjener? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 eller kanskje vurderer å date en hersker :D Allready Taken ;) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FruCathrine Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Kanskje det er jeg som vurderer å søke jobb der. Who knows? Men er det virkelig ingen som vet hva en bilklargjører tjener? Sånn ca? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Jeg driver med teknisk klargjøring. dette er hos Ford. Jeg har ikke noe fagbrev. varierer litt hva jeg får, etter hvor bra produktivitet jeg har, men fra 25-30 tusen ca.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 i mnd? dummeste jeg har hørt... tipper de har en grunnlønn på 20 000 brutto. så får de eventuelt noe provisjon ved salg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 i mnd? dummeste jeg har hørt... tipper de har en grunnlønn på 20 000 brutto. så får de eventuelt noe provisjon ved salg. Dummeste du har hørt? he he ;) Jeg har jobbet som det i et halvt år, og det er det jeg har ligget på. Jeg har en grunn lønn på litt under 10 tusen, så går resten på provisjonsbasert lønn. En jobb er hverdt en sum penger uavhengig av hvor raskt eller tregt jeg jobber. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Dummeste du har hørt? he he ;) Jeg har jobbet som det i et halvt år, og det er det jeg har ligget på. Jeg har en grunn lønn på litt under 10 tusen, så går resten på provisjonsbasert lønn. En jobb er hverdt en sum penger uavhengig av hvor raskt eller tregt jeg jobber. da regner jeg med du selger en god del dyre biler gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius.R Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 da regner jeg med du selger en god del dyre biler gitt Han vet da vel selv hva han tjener/har tjent i jobben sin. du som sitter her og TROR, kan vel rett og slett bare holde kjeften din til du har no håndfast å komme med?! det skal ikke akkurat mye til for å tjene 25-30k/mnd i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 da regner jeg med du selger en god del dyre biler gitt Selger biler? Da tror jeg ikke du vet hva yrke går ut på. Forskjell på bilklargjører og bilselger Og selgerene på jobben tjener lett mere penger en meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Det er ikke så vanskelig å tjene 25-30 000 kr netto i mnd som håndverker. Men det forutsetter at man har ålreite bonus-/provisjonsordninger, som oppfordrer til og belønner innsats, kvalitet og effektivitet. Ta et eksempel... Alle tror at det å være telefonselger er en søppeljobb (og det er det jo), men jeg jobba som det da jeg var 16 år, og da hadde jeg ca 400 kroner brutto i timen (litt over 250 utbetalt). Ikke så verst når man er 16 år... Og som sersjant i Forsvaret tjente jeg tett oppunder 500 000 på et år. Heller ikke så verst, når man ikke hadde mer enn videregående skole. Et annet eksempel er politiet, som hyler og skriker om dårlig lønn. I og for seg riktig at de har dårlig grunnlønn (ca 280 000 når man går ut av skolen), men med litt overtid og skifttillegg, runder man lett 400-450 000 i året. Så man skal ikke skue hunden på hårene. Dersom man er villig til å ofre noen arbeidstimer, kan man tjene en god slump penger. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg