Sideburn Satan Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Noke som veit om ei amerika side som selger noken passelege halgromme sotvifter som passa på FK uten for masse styr og som sender fort rundt i USA.. F.eks.16T?? Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 kjøp nå for all del ikke noe sånnt som det der! vurdere du 16t, ville jeg gått for en garrett gt28rs.. da har du sinnsyk spoolup, og alikevel forer den plenti.. http://www.atpturbo.com så kjøper du med t3 eksoshus for intern wg, så har de "spacer", som gjør om volvoflensen til vanlig t3, selv vil jeg anbefale å få slipt ned tettningsringen på grenrøret, og få opp hullet tilsvarende inn på turboen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 ditta vart litt avansert... kor lang tid og antall stygge ord må til for å montere ditta da? Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 tja, det er vel igrunnen ikke mye! hehe, når en holder på nedi der på den siden av motoren er det jo alltid litt, men når du har dne snurra oppe å går, tro meg du kommer ike til å angre et sekund! den vil nok oppføre seg nokså likt org mitsuen, bare den kommer p åen annen måte, slik som kun BB turboer gjør..og det er GLEDEN!:D egentlig tipper jeg du kommer til å ha futt enda tidligere og enn orginalt.. hvis du har sett den min, så kan jo (igjen) opplyse om at jeg har full krutt på ca 3000rpm, da er den fort oppe på 0.5bar, så når motoren har litt mer eksosmengde, så fyker nåla opp på et bar(fåreløpig) men de er jo ikke heelt bolt on da, litt fittings som må til, bla olje tur/retur, og flense til downpipe.. alt av det til wg kjøper du bare nytt når du handler snura, samme med aktuator.. husk dollaren er jo nede i 5.4 nå, så er rette tida å handle på;) i tillegg så ligger du godt an til den spesialchippen til viking etterpå, med litt større dyser, 3"lmm, f.eks 531 topp, og en litt bedre kam, så har du fort en nokså morro motor;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 takk takk, lærte meg litt der ja.. men det går vel and å kjøpe en downpipe som passer på turboen i 3" vel?(har deler til 3" anlegge som skal byggast liggande:) Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 du bruker som sagt det T3 innlet eksoshuset, som er klargjort med fordstyle 5bolts baksiden, på det, passer endestykket fra 740(kun 230ET) og 240turbo..da bruker du org downpipe, evt 3"JT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 fann en lite søt sak her : http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=ATP-FLS-023 Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 jo men den er jo hvis du kjører med t25 eksoshuset..du skal heller kjøpe denne http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=ATP-WGT-023&Category_Code=WGT ENDELIG et sånnt bakstykket der flow'en er inntenkt! faen!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 en liten demo, en noe større snurre enn gt28'n, men samme lagrer og sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 jo men den er jo hvis du kjører med t25 eksoshuset..du skal heller kjøpe denne http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=ATP-WGT-023&Category_Code=WGT ENDELIG et sånnt bakstykket der flow'en er inntenkt! faen!! Genial den der.. Har stått og filt litt på det org. baklokket mitt kan du si :) Ble bra det også men maks 2,5" ut da sef. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyggern Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 hvordan er denne i pris og oppførsel kontra GIK sin 18T som forøvrig er bolt on og godt for drøye 300Hk? koster under 7000svenske. Siter Tyggern:04 V70N titanium sport edition 96 945 turbo(bruks kjærre) 01 VW polo 6n2 colour concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biohazard Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Det lureste er nok å planere grenrøret ditt. ellers passer jo ingenting etterpå.. Planerer du grenrøret. Passer orginale oljeretur røret med få mods, og eksosanlegget passer (må bytte flens bare)... Olje inn kjører enn bare slanger med banjo koblinger. tenker da på t3 og t34 Skal bestille fra atp nå jeg også, du får kjøpe enn Garret T34 du også Siter Volvo 940 Turbo Intercooler (1996) t34, 968dyser, 3"lmm, spesial chipær, stor cooler, Opel Vectra A 2.0i (1993) SOLGT Bilen min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=155639 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Får jo T3 turbinhus for montering på pyramideflens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 atp har vel ikke det? turboen i filmen kan ikke sammenlignes med en 18t, da den pusher til dobbelt så mye hk, men gt28rs fløder til 3-350hk, men den vil oppføre seg nokså likt som orginale 13c, spoolup vil mest sansynselig gå litt kjappere, men vil ikke love noe, kam og sånn spiller jo og inn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyggern Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Det jeg mente var vel om det er store forskjeller i 18T og Gt28rs Da det er enklere og montere 18T. Har den annen a/r? Vil 18T gi senere ladetrykk? og ha lavere spoolup(dårligere respons) Siter Tyggern:04 V70N titanium sport edition 96 945 turbo(bruks kjærre) 01 VW polo 6n2 colour concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg