flesja Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 har ein c20se motor frå omega på gli. denne motoren er ein toliter 8ventilert me 125hk orginalt. denne eg vill kjøpe er ombyggd til turbo motor. men ned dreide stempel, koparpakning og ein turbo som må bytes ut. d følger me bensinpompa orginal sprut pluss ekstra sprut. trur d er jort litt meir men vett ikkje heil ka. lurer lit på pris eg kan by får denne motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 c20se han som bygde denna må ha vært løk, hvorfor ikke en c20ne, koster vel det samme brukt, og kompen er rett på den, bare klemme på turbo og kjøre rundt 0,7 i trykk det skal gå fint, Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Går jo fint i 20se og da sæther. Må bare lade litt mindre. Men pga av høyere komp så får man kanskje ikke noe mindre hk en c20ne? Åssen ekstra sprut er det da? Er det med intercooler? Har ikke så mye peiling på hva det er verdt. Men rundt 5000 kanskje. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flesja Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 vett ikkje ka han betalte får an får turbo monteringen. men sko tåla o.9 bar me ned dreide stempel å då må an vell gå ganske bra. vett ikkje ka ekstre sprut d e men får ikkje intercoler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flesja Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 ok sei eg skaffer meg ein c20ne er d pare å bolte på turbo å få ekstra bensin sprut så er d bra? holer denne motoren i d heile tatt? ikkje at eg trur ein c20se er mye bere men... någen aning om ka dette vill kosta til slutt? ps han ville ha 10 får c20se turbo motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 5000 som jeg sa er for lite når jeg tenker meg om da. C20ne trenger du turbo, større dyser, intercooler, grenrør, forskjellige rør, slanger osv. 8-9000kr er kanskje bra hvis man tenker på at http://www.jma.no selger turbokit til 12.000kr hvis jeg husker riktig. Men hvis du kjøper brukt og lager grenrør selv så burde det gå fint og klare det for rundt 6000kr. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flesja Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 var på bilhøger i dag dei sko ha seks får c20ne motor me gir og pompe å el nett. desse motorene var gått langt over 200 å eg lurer på om lagera ville tåla turbo osv? men han kompisen me c20se motoren ville ha ti får an. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Hadde vært kjekkere for folk å lese om du holdt deg til bokmål/nynorsk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 har ein c20se motor frå omega på gli. denne motoren er ein toliter 8ventilert me 125hk orginalt. Nei, nå har du blitt lurt gitt. Det er bare 122 hk i denne. Haha. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 hadde c20se i omega min å de er beinsterke de 122hk hehe :) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flesja Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 ja eg må nåkk sag søka an får å lure meg på heile 3 hestar:p men e d någen så vett ka så må t får å få skilt på bilen me litt meir en 200 hk? angående skrivinga me så har eg dyslekksi og skriv koss eg vill. å håpper någen gidder å tolke deg skriver;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Tipper du må ha bremser fra omega 3000, omega 3000 bakaksel?. Godkjent til 204hk. 6000kr for en c20ne motor er dyrt. Dukker opp noen for halvparten av pris her: http://www.omc.no Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 en standard ok c20ne går for en tusenlapp privat.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 har en c20ne du kan få billig :)) Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flesja Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Tipper du må ha bremser fra omega 3000, omega 3000 bakaksel?. Godkjent til 204hk. 6000kr for en c20ne motor er dyrt. Dukker opp noen for halvparten av pris her: http://www.omc.no sikert bra me omega 3000 deler tåler nåkk meir en 204 hk også me tanke på at rekord 2.2 bremser holder til 150hk. men 3000 bak aksling tviler eg på passer på ein ascona. vett derimot at engelund raycing sveiser om volvo akslinger. men dei koster flesk skjorta og litt til spesielt vis ein vil ha sperra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.